ויראלי

אביבית בר זוהר חושפת: כמה עלו הניתוחים בפנים?

אז כמה באמת עלה הניתוח המפורסם שהפך את פניה של אביבית בר זוהר לברבי אנושית ובוצע בטורקיה? בסרטון חי באינסטגרם התייחסה הכוכבת למחיר וגם זעמה על הגולשות: "צבועות וקנאיות!"
מערכת ice | 
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/ אביבית בר זוהר)
פליטת הריאליטי ואושיית הרשת אביבית בר זוהר שחשפה באחרונה כי עברה ניתוח לפיסול הפנים, Barbie make over המעניק לפנים צורה של בובת ברבי, זועמת על התגובות הרבות שמעורר התהליך שביצעה.

הצעד הנועז אותו ביצעה אצל רופא מומחה בעל שם בטורקיה, הוא ניתוח שאורך לא פחות משמונה שעות. בין השאר היו סקרנים הגולשים לגלות כמה עלתה הפרוצדורה, ובר זוהר רמזה לפני שבועיים: ""הוא אחד הרופאים היקרים בעולם אבל הוא שווה כל יורו. אז באמת מישהי שרוצה שינוי שלא תשחק בפנים שלה ותלך לטוב ביותר".
כעת לראשונה חושפת אביבית משהו על עלות הניתוח. בתגובה לשאלה של אחת הגולשות בעמוד האינסטגרם שלה, שציינה כי למיטב ידיעתה מדובר בעלות של 60 אלף יורו, השיבה בר זוהר בחיוך: אולי קצת יותר..."
 

בסרטון בשידור חי שנועד להגיב לרעש שעורר הניתוח שלה ברשתות החברתיות, זעמה בר זוהר ואמרה: "אי אפשר שיהיו 3,000 תגובות זוועה שאומרות 'אוי, הגבות, הגבות', ו-8,000 תגובות שאומרות 'אביבית, תביאי לי את השם של המנתח'. די, זו צביעות לשמה. אתן חייבות להפסיק! מספיק! קנאיות!".
עוד המשיכה בר זוהר: "אני בובה מפלסטיק, ואני מאושרת להיות בובה מפלסטיק, כי לא בא לי להיות טבעית. בא לי להיות כולי פלסטיק. אתם יודעים מה? כי בא לי להיות מהממת וכל מי שרוצה להישאר טבעית, עם קמטים, נפיחויות, שתישאר טבעית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה