ויראלי

סרטון טיקטוק ויראלי גרם לפיטורי בכיר באפל

אפל הראתה לאחד המנהלים הבכירים ביותר שלה את הדרך החוצה, לאחר שעובדים דיווחו על התבטאות בלתי ראויה שלו בסרטון שעלה לרשת לפני כמעט חודש והפך לוויראלי
יאיר מור | 
אפל (צילום pixabay)
אפל "הראתה את הדלת" לטוני בֶּלְווינְס, שעבד בה 22 שנה וכיהן בשנים האחרונות כסגן נשיא ומנהל הרכש בחברה – מה שאומר שהוא היה אחראי על הסכמי רכישת ציוד מספקים עבור חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, תפקיד מפתח שמתבטא בעסקאות ענק.
הסיבה לכך שבלווינס עוזב את החברה, לפי בלומברג, היא סרטון שעלה לטיקטוק ולאינסטגרם בתחילת החודש על ידי יוצר הווידאו האמריקאי דניאל מאק. מאק מתמקד בהצגת חיי המאיון העליון, ורוב הסרטונים שלו דומים: הוא ניגש לאדם שנוהג ברכב יוקרה ושואל אותו מה הוא עושה בחיים, שבזכותו הוא יכול להרשות לעצמו רכב כזה.
ב-18 באוגוסט הוא עשה זאת לבלווינס – בלי לדעת במי מדובר. הוא ראה אותו במכונית המרצדס SLR מקלארן שלו, שמחירה מעל חצי מיליון דולר, ומיהר לגשת אליו ולשאול אותו מה הוא עושה בחיים. תשובתו של בלווינס היתה: "אני נוהג במכוניות מרוץ, משחק גולף וחופן נשים גדולות-חזה – אבל אני לוקח חופשות בסופי שבוע וחגים חשובים.חוץ מזה, אם זה מעניין אותך – יש לי ביטוח שיניים בן-ז!נה".
מאק העלה את הסרטון, עם כתוביות (שבהן טעות: "יש לי מכוניות עשירות", I have rich cars, במקום "אני נוהג במכוניות מרוץ", I race cars"), ב-5 בספטמבר, ומאז הוא צבר יותר מ-1.4 מיליון צפיות ו-140,000 לייקים. אלא שעובדי אפל לא אהבו את ההתבטאות הזו ודיווחו לחברה על התנהלות לא נאותה. כתוצאה מכך, פתחה החברה בחקירה שבסופה הודח בלווינס מניהול ששת הצוותים ומאות העובדים שהיו תחתיו. עם זאת, הוא לא פוטר – הוא פשוט מצא את עצמו בלי עבודה ונאלץ לפרוש.
בלווינס אישר את הפרטים בתגובה לבלומברג, ציין כי ההתבטאות היתה ניסיון מחווה לסרט "ארתור" מ-1981, בו אומרת דמותו של ארתור, המגולם על ידי דאדלי מור: "אני נוהג במכוניות מרוץ, משחק טניס וחופן נשים – אבל לוקח חופשות בסופי שבוע ואני הבוס של עצמי". הוא הוסיף: "אני רוצה לנצל את ההזמדנות להתנצל בכנות בפני כל מי שנפגע מהניסיון השגוי שלי להצחיק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה