ויראלי

בנו של הנסיך וויליאם מאיים על חבריו לכיתה

ספר חדש על משפחת המלוכה ובפרט על הדור הצעיר שיירש את הכתר של המלך החדש חושף כי הנסיך בן ה-9  ג'ורג' איים על חבריו לכיתה: "כדאי לכם להיזהר"
מערכת ice |  3
הנסיך גורג (צילום אינסטגרם)
גם טרם מותה של המלכה אליזבת' השנייה לפני כשבועיים, משפחת המלוכה לא ירדה מהכותרות בצהובונים האנגלים וניכר כי מותה של המלכה האגדית ממש לא משפיע על כך אלא דווקא מכוון כעת את הזרקור על בני המשפחה הצעירים ובפרט אל המלך הצעיר לעתיד, הנסיך ג'ורג'. 
על פי עדויות בספרה החדש של המומחית לבית המלוכה, קייטי ניקול, בשם "בני המלוכה החדשים", הנסיך הצעיר איים על חבריו לכיתה ואמר: "אבא שלי יהיה מלך, אז כדאי לכם להיזהר". יתרה מכך, כותבת ניקול בספר כי ג'ורג' מאד מודע לכך שגם הוא יום אחד יענוד את הכתר על ראשו. 
ניקול הוסיפה וכתבה בספרה כי הזוג המלכותי, כעת הנסיך והנסיכה של וויילס, מגדלים את ילדיהם ובייחוד את בנם בן ה-9 עם מודעות באשר למי הם ואיזה תפקיד הם עתידים לרשת, אך הם עדיין לא רוצים להכביד עליהם עם אחריות רשמית כלשהי. 
לפי ההיסטוריון הבריטי, רוברט לייסי, לא ידוע מתי הנסיך וויליאם שוחח עם בנו בנוגע למחויבויות המלכותיות שלו, אך ישנה הערכה כי השיחה התרחשה כשמלאו לו 7 שנים. המטרה של וויליאם, כך כותבת ניקול, היא להעניק לילדיו ילדות רגילה ככל הניתן על מנת שהמשפחה תמשיך להיות רלוונטית בעידן המודרני. 
 
בין אם האיום המתואר הוא אכן אמתי או עוד מידע כוזב שנועד לספק הכנסה לצהובונים האנגלים, נדמה לאחרונה כי יורש העצר הצעיר לא מודע באופן מלא לתפקידו. לאחרונה התלווה לאביו למשחקי הווימבלדון, בהם הפגין מגוון פרצופים מצחיקים שהפכו לוויראליים במהרה. בהלוויה של המלכה לפני כשבוע הוציא לשון לצלמי הפפראצי, וזאת למרות שנוכחים בהלוויה דווקא מסרו כי ג'ורג' ואחותו הקטנה שרלוט התנהגו יפה מאד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה לא הוא שעשה פרצופים וחרץ לשון אלא אחיו הקטן (ל"ת)
    ליתר דיוק 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הסיבה האמיתית
    יעקב 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא נובע מכך שאביו מתעתד להיות מלך, אלא מהעובדה שהוא עצמו ילד בן 9.
    סגור
  • 1.
    איזה שטויות הבריטים יבטלו את השטות הזאת (ל"ת)
    ייייייישששששש 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור