ויראלי

פרשת הסטירה: שחקן הנבחרת מגיב לתקרית עם גיא לוזון

במהלך משחק של נבחרת ישראל הצעירה סטר מאמן הנבחרת גיא לוזון לשחקן זיו מורגן. מיד לאחר המשחק הגיב בשחקן לאירוע האלים והבהיר כי הוא, בניגוד לגולשים, לא התרגש כל כך
מערכת ice | 
נבחרת הנוער (צילום UEFA)
ישראל העפילה ליורו הצעירות אמש (שלישי) בפעם השלישית בתולדותיה. אך האירוע שתפס את מירב תשומת הלב בבוקר שלאחר ההישג הוא הסטירה שנתן מאמן הנבחרת הצעירה - גיא לוזון בפניו של שחקן הנבחרת זיו מורגן במהלך ויכוח סוער.
 
לאחר המשחק הגיב מורגן לדברים והבהיר כי בניגוד להמון, הוא לא מתרגש מהסיפור: "יש בינינו יחסים מיוחדים של להט ודרבון. אלה היו דקות מאוד חשובות וזה היה בשביל להעיר אותי", הסביר מורגן בסיום המשחק. "יש בינינו קשר מיוחד. כולנו מכילים אותו, הוא מאמן ענק ואני מוכן לקבל עוד כמה כאלו בשביל לעלות ליורו".
עיתונאי YNET רן בוקר כתב על התקרית: "מאמן נבחרת ישראל הצעירה גיא לוזון החטיף סטירה לשחקן שלו. בצחוק או לא בצחוק, זה לא צריך להיות. גועל נפש שכך מתנהג מאמן בנבחרות ישראל".
גם העיתונאי חדשות 12 ציון נאנוס הוסיף דברים ברוח דומה: "גם אם הנבחרת תעלה ליורו- זה צריך להיות המשחק האחרון של לוזון כמאמן שלה. בלי קשר לחילוף המשונה של עבדה וגלוך". עודד קרמר כתב על המקרה החמור: "יו"ר התאחדות שהוא לא אפס מאופס, יורד במחצית ההארכה ומפטר את לוזון על הסטירה הזו. אבל הוא בטח מפחד מאבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה