ויראלי

מטורף: הנחש הנדיר ביותר באמריקה נחנק למוות ממרבה רגליים

חוקרים בארצות הברית חשפו כי לראשונה מזה ארבע שנים, הנחש הנדיר ביותר בצפון אמריקה זוהה בפלורידה, אך כנראה שגודלו לא הספיק לו אחרי שנטרף על ידי מרבה רגליים ענק
מערכת ice | 
הנחש ומרבה הרגליים (צילום COURTESY OF DREW MARTIN)
חוקרים בארצות הברית חשפו כי לראשונה מזה ארבע שנים, הנחש הנדיר ביותר בצפון אמריקה זוהה בפלורידה, אך כנראה שגודלו לא הספיק לו אחרי הסיפור המטורף הבא שיוצג לפניכם בו הנחש נטרף על ידי מרבה רגליים ענק.
אורכו של אותו נחש הוא יותר ממטר, והוא נמצא רק בחלק קטן מאוד בדרום מזרח פלורידה. הראש שלו הוא שחור עד חום בהיר, בעוד הבטן בין צבעים צהובים לאדומים עם כתמים שחורים. מטייל מצא את הנחש בצד של שביל בפארק בקי לארגו שבפלורידה.
מה שהדהים עוד יותר את החוקרים היה שנראה שהנחש נחנק בארוחה האחרונה שלו על ידי מרבה רגליים ענק שמוערך בכשליש מאורך הנחש. הם מאמינים כי מרבה הרגליים חנק את הנחש במרכז גופו ולא השאיר לו אוויר לנשימה עד שהוא מת.
"נדהמתי כשראיתי את התמונות לראשונה", אמר מנהל אוסף ההרפטולוגיה של מוזיאון פלורידה ומחבר המחקר. "זה נדיר ביותר למצוא דגימות שמתו בזמן אכילת טרף, ובהתחשב עד כמה המין הזה נדיר, לעולם לא הייתי מנבא למצוא משהו כזה. כולנו היינו בהלם מוחלט, הוסיף. מדענים בחרו בסריקות CT במקום לנתיחה כדי לשמור על הנחש שלם ככל האפשר למחקר נוסף על המין החמקמק.
 
"הצלחנו לבצע נתיחה דיגיטלית, שאפשרה לנו לבחון את מרבה הרגליים והנחש, כולל פציעותיו ותכולת המעיים, מבלי להרים אותו", אמר ג'יימי גריי, אחר מהחוקרים. עד פי החוקרים עדיין לא נמצא אותו זן מדויק של הנחש, שתוחלת החיים שלו מוערכת בחמש שנים, והוא יכול להטיל אחרי שנתיים בלבד שש ביצים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה