ויראלי

ההגרלה שתשלם עבורכם את חשבון החשמל

לאור משבר האנרגיה שמשפיע על כולנו, אירוע מתכנית בוקר בבריטניה זעזע את הצופים, כאשר משתתף זכה בהגרלה שתשלם לו את חשבון החשמל. השמחה שלו, היא זו שסימלה את תמונת המצב העגומה
מערכת ice | 
חברת החשמל (צילום shutterstock)
משחק בסגנון "גלגל המזל" בתוכנית טלוויזיה בריטית, הציע לשלם את חשבונות החשמל של משתתפים כפרס ראשון, בהמחשה מדהימה של איך משבר האנרגיה פוגע באירופה ושכנותיה. ביום שני האחרון, התוכנית היומית "This Morning", הציעה פרסים בסך 3000 ליש"ט, 1000 ליש"ט וארבעה חודשים של "חשבונות אנרגיה" על גלגל פרסים מסתובב.
 
משתתף אנונימי שעלה על קו הטלפון של התוכנית, אמר שהוא מודאג מאוד מהחשבונות שלו ומצבו הוא עגום במיוחד, כי הוא השתמש במד תשלום מראש. לרווחתו, הוא זכה בפרס חשבון האנרגיה. השווי של פרס, יהיה תלוי בגודל הבית שלו ומדדי השימוש. מה-1 באוקטובר, כאשר תקרת המחיר בבריטניה תעלה, משק בית ממוצע ישלם 3,553 ליש"ט בשנה עבור חשמל  - עלייה של 80%.
 
זה מגיע בנוסף לעלייה של 54% באפריל, כאשר הצרכנים שנמצאים בתוכניות התשלום מראש, המותקנות בדרך כלל בבתים שנקלעו לחובות עם ספק האנרגיה שלהם, עומדים בפני עלייה גדולה יותר. על פי הדיווחים, הפעלול זעזע את הצופים, כאשר רבים משווים אותו לתוכנית "המראה השחורה" של נטפליקס, שמציגה באופן יצירתי את בעיות העולם המודרני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה