ויראלי

צפו בנס: הכלב נתלה מחוץ למעלית וניצל ברגע האחרון

רס"ל משה חג'ג' ירד במעלית עם אישה והכלב שלה. הכלב יצא אחריו והמעלית נסגרה, בזמן שהכלב נמשך למעלה, חג'ג' גילה תושייה אדירה והציל את הכלב האומלל. צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
השוטר מציל את הכלב (צילום צילום מסך)
סיפור כזה ככל הנראה לא יצא לכם לשמוע זמן רב אם בכלל. אילנה קוריאל, כתבת הדרום של YNET, העלתה היום (שלישי) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו עם סרטון לא פחות ממטורף לחלוטין ממצלמות אבטחה בבניין פרטי בבאר שבע.
הסיפור הוא כזה: רס"ל משה חג'ג' מיחידת יואב יצא לפני מספר ימים לעבודה מביתו שבבאר שבע. איתו במעלית הייתה אישה עם כלב. בזמן שיצא מהמעלית, הכלב יצא אחריו מהמעלית והאישה נותרה בפנים עם הרצועה של הכלב בידה בזמן שדלתות המעלית נסגרו על הרצועה של הכלב.

משה חג'ג' קלט זאת במהירות הבזק, הסתובב לכיוון הכלב ובתושייה רבה הוא קפץ על הכלב שנמשך מעלה וברגע האחרון הצליח להציל את חייו ואולי גם את ידה של אותה אישה שהחזיקה בכלב, בזמן שמשך את הרצועה שלו והצליח לקרוע אותה רגע לפני שהכלב נתקע בקצה המעלית. צפו בתיעוד המטורף.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכלבים הם חברים של בני אדם אין כמוהם בעולם
    כלב עם מלא לב 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נס גדול השוטר גיבור ממש לב גדול תפרגנו לשוטר צריך לתת לו פרס לא רק כסף חשוב בחיים להיות אנושי בעולם שכזה הכי חשוב הלוואי שכל האזרחים יהיה להם נתינה כזאת כן ירבו רואים ברגע שיש אנשים טובים העולם נעשה יפה יותר ככל שיש אנשים רעים מרעילים את העולם ברוע אנחנו כאזרחים כל אחד יש תפקיד להיות הםה ולהגן על כלבים וחתולים אין להם פה אין אפשרות החיות אילמים אז תבינו רחמנות קצת חמלה על חיות אל תנצלו את חוסר התבטאות של הכלבים למעשים מרושעים כל מלחמות הכלבים שנעשים בכפרים העבריים צריך לפתור הענשה חמורה כמו בני אדם כל הפולחנים על חתולים צריך לתפוס את מארגני מלחמת כלבים תוקפים כלבים אחד את השני סיפור מקרוב שכלב חזר ממצב קשה מלחימה קרבות וכל האנשים צופים באכזריות כאילו זה הצגה תצילו את הכחבים שעוברים התעללויות וגם חתולים תדווחו על אנשים שמתעללים כל מי שמתנהג לכלב ככה ברוע ככה יתנהג כלפי אדם דעו
    סגור