ויראלי

החמיצה את ההוצאה להורג כי לבשה חצאית קצרה מדי

משטרת הכלא או משטרת האופנה: עיתונאית מאלבמה רצתה לסקר הוצאה להורג של נידון למוות בסוף השבוע, אך מצאה עצמה מחוץ לאירוע הזריקה הקטלנית בגלל חצאית "קצרה מדי". היא לוותה בגד מגבר ובסוף הוכנסה
מערכת ice |  1
איוואנה שטארה עיתונאית מאלבאמה (צילום אינסטגרם)
איוונה שטארה, מפיקת חדשות וידאו של האתר AL.com, טוענת שהסוהרים האחראים בבית כלא באלבמה אמר לה כי התלבושת שהיא לובשת "לא הולמת" ו"חושפנית מדי", ועקב כך אסרו עליה להצטרף לעיתונאים אחרים בצפייה בזריקה הקטלנית של הרוצח המורשע. הרוצח הוא, אגב, ג'ו נתן ג'יימס, בן 49, שהוצא להורג לאחר שהורשע ברצח חברתו לשעבר ב-1994.
האירוע התרחש ביום חמישי האחרון. ביום שישי צייצה הכתבת במדינה שבדרום ארה"ב וסיפרה כי בסופו של דבר נאלצה לשאול מכנסי גשם מצלם גבר. חברת המדיה שלה מגישה כעת "תלונה רשמית", אמרה.
"לבשתי את החצאית הזו להוצאות להורג קודמות ללא תקלות, לעבודה, לאירועים מקצועיים ועוד, ואני מאמינה שזה יותר ממתאים", כתב שטארה ביום חמישי בערב. שטארה סיפרה ל-The Post שהפריט הוא חצאית שחורה בקו A של המותג Philosophy. החצאית הייתה בערך 1.5 אינץ' מעל הברך.
היא התעקשה שייתכן שהבגד מראה יותר מדי עור מכיוון שהיא גבוהה וארוכת רגליים: "ניסיתי למשוך את החצאית שלי לירכיים כדי להאריך את החצאית אבל נאמר לי שזה עדיין לא מתאים", הוסיפה.
כדי להשלים את המשימה, העיתונאית כאמור שאלה מכנסי גשם מצלם ואז החליקה אותם מתחת לחצאית שלה - ואז נאמר לה שגם העקבים הפתוחים שלה לא מתאימים, לדבריה. "אמרו לי שגם הנעליים שלי חושפניות מדי... וצריך להחליף נעליים", אמרה.
אז היא תפסה זוג נעלי טניס ממכוניתה ובסופו של דבר יכלה להשתתף בהוצאה להורג - אבל מאוחר יותר אמרה שהיא קיבלה יחס לא הוגן: "זה היה מצב לא נוח והרגשתי מבוכה שהגוף שלי והבגדים שלי נחקרו מול חדר מלא באנשים שלרוב לא פגשתי מעולם", כתבה. "ישבתי, ניסיתי להפסיק להסמיק ועשיתי את העבודה שלי".
ביום שישי בערב, היא אמרה ל-The Post כי החברה בה היא עובדת, Alabama Media Group, מתכננת לשלוח תלונה רשמית למחלקת התיקונים באלבמה.
"מעולם לא היה, לפחות בעשור האחרון, שעמיתיי לעבודה ואני סיקרנו הוצאות להורג באלבמה, קוד לבוש שנחשף לעיתונאים או נאכף", אמרה, "להבא, אם יש קוד לבוש שעומד להיאכף, יש ליידע את חברי התקשורת לפני יום ההוצאות להורג", אמרה.
מהכלא באלבמה לא הגיבו לפניית עיתון הניו יורק פוסט, אבל מחלקות תיקונים במדינות אחרות יישמו קודי לבוש של מבקרים האוסרים על לבוש חושפני כדי להימנע מלעורר תגובות מאסירים גברים מורעבים, ו"לשמור על סביבה חיובית לכל האסירים והמבקרים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוצחים אדם כלוא כי אסור לרצוח. סתירה לוגית ומוסרית
    אפרים 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוכח סטטיסטית, שעונשים לא מרתיעים עבריינים
    סגור