ויראלי

הצל מתפוצץ על הראפר היריב: "אומר שאנחנו נאצים ומתפרנס"

תאמר נאפר זוכה לאש מיואב אליאסי בעקבות הראיון לכלכליסט: "האדם הצבוע בישראל, תומך בחרם ומתפרסם מאיתנו. שונא ישראל עד שמדובר על כסף רווחה וביטוח לאומי"
מערכת ice | 
הצל-יואב אליאסי (צילום אינסטגרם/ יואב אליאסי)

הראיון של הראפר תאמר נאפר בכלכליסט, הצליח להוציא את יואב אליאסי, או בשמו המוכר יותר 'הצל' מהכלים. התבטאויות העבר של נאפר כבר מוכרות ועל כן הצל זועם הבמה שהוא מקבל במסגרת קידום הסרט החדש בו הוא מופיע חומוס פול טריילר

הצל כתב: "זה האדם הצבוע ביותר בישראל, מי שלא מכיר, הראפר תאמר נאפר- תומך בחרם על ישראל אבל מופיע בסרטים ישראלים על במות ישראליות (עכשיו מופיע בסרט חומוס פול טרייר שאני ממליץ לא ללכת לראות) אומר שאנחנו נאצים ועדיין מתפרנס מאיתנו, מתפרסם מאיתנו. גדל כ100 אחוז ישראלי בלוד אבל שהוא בעולם אומר שהוא פלסטיני שאדמתו נגנבה. הוא אנטי ממשלתי אבל מופיע בפרסומת של משרד הרווחה (שונא ישראל עד שמדובר על כסף רווחה וביטוח לאומי) ולפני מספר ימים הופיע בחיפה במימון משרד התרבות".
 

עוד כתב: "עושה נזק מטורף לישראל עם עלילות דם שקריות בעולם ומקבל את החיבוק של כלכליסט (ידיעות אחרונות ) מקבל במות ממשלתיות ופרגון מעולם התרבות. אומר שהוא מבין מחבלים שרוצחים ילדים ועוד טוען שאנחנו גזענים. ומדהים שאת הבמה הראשונה שלו הוא קיבל מימני ומסאבלימינל. בקיצר הוא גאון משתין לנו על הראש במימון ה0מאל האנטישמי שצועק זה מגיע לנו בגלל "הכיבוש".

לסיום הסביר: "אני רוצה להגיד למי שמנוי לכלכליסט (ידיעות אחרונות) הגיע הזמן לבטל את המנוי ומי שתכנן לראות את הסרט חומס פול טריילר שלא ילך לראות. די אין סיבה לתמוך ולתת במה למי שמפרנסים אנשים שקוראים לחיילינו נאצים ופוגעים בישראל בעולם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה