ויראלי

טוויטר גוסס? זו ההצהרה המדאיגה של אילון מאסק

אחרי שקיבל לידיו 9% ממניות הרשת החברתית טוויטר, וקיבל מושב בחבר המנהלים, אילון מאסק יוצא במתקפה נגד הצייצנים המובילים בטוויטר ומוסיף הצהרה מדאיגה מאוד
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר
בעל המניות החדש בטסלה, אילון מאסק, קיבל לידי חשבון הטוויטר שלו תיוג ברשימת עשרת החשבונות המובילים בטוויטר, אבל נראה שהוא לא שמח במיוחד על התוצאות שנגלו אליו מהנתונים, ובואו לא נשכח שאמירות מדאיגות של מאסק בתפקידו הנוכחי בחרת טוויטר, לא מחייב שציוצים יישארו ציוצים.
מאסק צייץ מחדש את הרשימה המפוארת, בת מיליארדי עוקבים במצטבר מכלל החשבונות שפורסמו בה, וכתב בטוויטר שלו, "רוב החשבונות "המובילים" הללו מצפצפים לעתים רחוקות ומפרסמים מעט מאוד תוכן. האם טוויטר מת?", ובואו לא נתעלם מהמירכאות שהוסיף האיש העשיר בעולם להגדרת ה'מובילים' שניתנה לרשימה המכובדת.
עשרת החשבונות המובילים שפרסם אילון מאסק בציטוט ציוץ של עמוד הטוויטר "עולם הסטטיסטיקה", כוללים שמות של ידוענים בינלאומיים, ורובם אמריקאיים, מלבד שניים, שאחד מהם מפתיע מאוד.
החשבון המוביל לפי רשימה זו הוא ברק אובמה עם 131.4 מיליון עוקבים, הסגן שלו ברשימה הוא ג'סטין ביבר עם 114.3 מיליון עוקבים, והסוגרת של השלישייה הפותחת היא קייטי פרי עם 108.8 מיליון עוקבים.
ריהאנה ממתמקמת ברשימה רביעית עם 105.9 מיליון עוקבים, וכריסטיאנו רונאלדו במקום החמישי עם 98.8 מיליון עוקבים לטוויטר שלו. טיילור סוויפט  במקום השישי עם 90.3 מיליון עוקבים, כשליידי גאגא עם 84.5 מיליון עוקבים הממצבים אותה שביעית ברשימה, בדיוק במקום כדי לעקוף את בעל המניות הטרי בטוויטר והטוען לרדידות הפורמט, אילון מאסק, שממוקם שמיני עם 81 מיליון עוקבים. ושימו לב להתפעה הזו - המקום התשיעי הוא של ראש ממשלת הודו , נרנדרה מודי, ואת המקום העשירי תופס עמוד הטוויטר של תוכנית האירוח הנצפית בארה"ב - "המופע של אלן", דג'נרס כמובן.
 
נזכיר כי בשבוע שעבר, אילון מאסק רכש 73,486,938, או נתח של 9.3%, ממניות הרשת החברתית האמריקאית טוויטר, כך מדווחות סוכנויות הידיעות הכלכליות. הרכישה בוצעה לפי דיווח של טוויטר לרשות האמריקאית לניירות ערך (SEC) ב-14 במרץ. כתוצאה מהידיעה זינקה מניית החברה בכ-26% בשעות הטרום-מסחר בוול סטריט, ממחיר סגירה של 39.31 דולר ביום שישי שעבר ליותר מ-49 דולר ליום שבת שעבר. מדובר בשווי הגבוה ביותר שרשמה מניית טוויטר מאז 17 בנובמבר 2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה