ויראלי

ג'ודי מוזס במחווה מרגשת לאוקראינה "הזדהות עם הסבל"

אשת התקשורת לבשה בגדי צהוב כחול, ורקדה לצלילי מוזיקה אוקראינית במחווה לעם הנמצא במלחמה עם רוסיה: "מחשבה על האנשים באוקראינה שנמצאים בליבנו בכל רגע"
מערכת ice | 
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ ג'ודי ניר מוזס)
אשת התקשורת, ג'ודי מוזס, העלתה אתמול (שבת) לחשבון הטיקטוק שלה מחווה למלחמה באוקראינה בדמות ריקוד עם צבעי הדגל ולצלילי שיר באוקראינית. מוזס, שידועה בחוסר אהדתה לקבוצת מכבי תל אביב בספורט, שגם לה מדי קבוצה בכחול וצהוב, התנצלה גם על כך: "מתנצלת על הכחול-צהוב, בדרך כלל אלו צבעים אסורים".
מוזס הוסיפה בחשבון האינסטגרם שלה הסבר למחווה: "המעט שאנחנו יכולות לעשות, הזדהות עם הסבל. מחשבה על האנשים באוקראינה שנמצאים בליבנו בכל רגע. כן, גם ללבוש את הצבעים של אוייבינו המכבים". בכך הצטרפה מוזס לישראלים רבים שהחליטו לתמוך באוקראינה, כמו הדוגמנית נטלי דדון שיצאה יחד עם משלחת של ארגון זק"א לסייע לחילוץ יהודים מהמלחמה במדינה.

אשת התקשורת גם הביעה עמדה מפרגנת להתנהלות הממשלה עד כה, ובמיוחד בשר החוץ יאיר לפיד והיכולת שלו לתת את הבמה דווקא לראש הממשלה בנט: "נדיר יאיר לפיד. כל הכבוד", ואף יצאה נגד הביקורות על טיסתו של בנט לרוסיה: "כל כך משעשע ואפילו עצוב לקרא, להאזין, לצפות בצונמי של לירלורים חסרי ידע על מטרת הנסיעה של בנט, כלם מקשקשים מבלי שיהיה להם שמץ של ידע, עובדות. מה עם טיפת צניעות? לא שמעתי אף אחד. שאמר שהוא לא יודע.... מגוחך".
נזכיר כי מאז הפלישה לרוסיה, יצאה מוזס בפוסט נחרץ והתחרטה על תמיכתה בעבר בנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, וזאת לאור תמיכתו בפוטין: "אז מה, אם ייהרגו מאות אלפי אנשים חפים מכל פשע, מה זה אומר עלינו שכל כך הערצנו את טראמפ בנישה הישראלית שלו? כולם ידעו שהוא מתנהל דפוק, לא יציב, מטורלל. אני למשל הייתי בעדו כי חשבתי שהוא מעולה לישראל. עשה או עשה קולות שהוא מנסה לעשות לנו טוב. עכשיו שהוא תומך בהיטלר בהכנה? מזעזע בעיניי", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה.
לאחר מכן היא שיתפה סרטון מביקור שלה באוקראינה בעבר, שם ביקרה בין היתר בבית יתומים בעיר אודסה וליוותה את הילדים ליומם הראשון בכיתה א', יחד עם נשים כמו רונה רמון וליהי לפיד. ניר-מוזס כתבה: "קוראת על ההפצצות באוקראינה, ונזכרת בביקור הבלתי נשכח שלנו שם. הלב שלי כל כך שם עכשיו."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה