ויראלי

גיא לרר תוקף את בעלי הפורום: "התלונות הן ניצחון"

מגיש תכנית הצינור מאושר לאחר הגשת התלונות נגד יוסי שוורץ: "יפרו להן שהוא חזק ועוצמתי בדרום, שולט על המשטרה בב״ש, סיפרו להן שגם ככה המשטרה לא תעשה כלום, כפי שלא עושה בפרשת שי אביטל, שחבל על המאמץ ולכו תדעו מה יצא מזה, אבל גם מ׳ יודעת שהתמונה הזו היא גם סוג של ניצחון"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
החשיפה של אמיר שואן בתכנית 'הצינור' לגבי ההטרדות המיניות והשידול של בעלי הפורום יוסי שוורץ, לכאורה את המבלות והעובדות במועדון 'הפורום' הגדול בבאר שבע, הביאה להגשת מספר תלונות נגדו במשטרת תל אביב.
לרר המשיך במתקפה שלו כאשר כתב בטוויטר: "סיפרו להן שהוא חזק ועוצמתי בדרום, שולט על המשטרה בב״ש, סיפרו להן שגם ככה המשטרה לא תעשה כלום, כפי שלא עושה בפרשת שי אביטל, שחבל על המאמץ ולכו תדעו מה יצא מזה".
 
עוד הוסיף המגיש של התכנית הוותיקה מרשת 13: "אבל גם מ׳ יודעת שהתמונה הזו היא גם סוג של ניצחון. תלונה שלישית במשטרה נגד יוסי שוורץ בעלי מועדון הפורום", הוא גם תייג את חושף התחקיר שואן עצמו.
לרר אגב טען קודם לכן כי: "הפורום הוא הרבה מעבר למועדון הכי חזק בישראל. זה מבנה שנוגע למאות אלפי בליינים, אלפי מועסקים במעגלים השונים, יחסי עבודה מול הרשויות ומול המשטרה. כח משפטי חזק. כזה שהצליח להוציא לנו צו מניעה זמני על שידור התחקיר. צו שהצלחנו להסיראולי הכח הזה הוא הסיבה שהמעשים הקשים שהתרחשו במשרדים בקומה השניה נשמרו בסוד"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לרר אתה איש ענק כל הכבוד
    וסי 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לרר כל הכבוד אחלה תוכנית חשיפות אש שעכשיו כל מי שעושה רע יקבל את עונשן
    סגור