ויראלי

מאיה רונן חושפת מטוקיו: "אני קרובה להיות רופאה", הקולגות פרגנו בענק

שדרת ערוץ הספורט המוערכת, מאיה רונן, בישרה בטוויטר כי היא עברה עוד מבחן בדרך להגשים חלום נוסף ולהפוך לרופאה, רותם ישראל: "לא היה לי ספק! אין כמוך ד"ר רונן היקרה", ציון נאנוס הסתלבט: "יש בית ניחומים?", נדב יעקבי: "מלכה"
מערכת ice | 
מאיה רונן (צילום אינסנטגרם מאיה רונן)
אחת משדריות הספורט המובילות בישראל, מאיה רונן, שנמצאת כיום בטוקיו כחלק ממשלחת ערוץ הספורט לאולימפיאדה חשפה לפני זמן קצר כי עברה בהצלחה את מבחן הגמר ברפואה פנימית והיא קרובה מאוד לסיים את לימודי הרפואה שלה וכל הקולגות החליטו לפרגן בענק.
רונן, ידועה בברנז'ה כמי שלומדת רפואה במקביל לעיסוקה בתקשורת הספורט וקיבלה לא מעט תשבוחות על שידוריה במהלך המשחקים האולימפיים האחרונים, בעיקר בטקס הפתיחה כאשר סיפקה לא מעט פרטי טריוויה ומידע לצופים. בנוסף כשמגפת הקורונה פרצה וכל עולם הספורט עצר עד להודעה חדשה וכתוצאה מזה גם לוח השידורים הרגיל של הערוץ נפגע, עברו בערוץ למתכונת שידורי חירום ורונן שימשה כפרשנית ספורט וקורונה במקביל בערוץ ולמעשה הייתה הפנים של הערוץ מבחינה רפואית בתחום.
 
כעת תוך כדי השידורים רונן העלתה ציוץ :"עברתי בהצלחה את מבחן הגמר ברפואה פנימית וזה אומר שאני כבר 3/5 רופאה! רק עוד 2 מבחני גמר טו-גו!". חברתה לערוץ רותם ישראל צייצה לה בחזרה: "אמרתי לך. לא היה לי ספק! אין כמוך ד"ר רונן היקרה". מיש עוד פרגן הוא נדב יעקבי שכתב לה כי אם נשים ידועות ככאלו שיכולות לעשות כמה פעולות במקביל מאיה לקחה את זה לאקסטרים של אקסטרים וצייץ: "כנראה שזה נכון מה שאומרים עליכן, עושות כמה דברים בעת ובעונה אחת. רק שאצלך זה באקסטרים של האקסטרים. שאפו למלכה!".
מי שבחר להסתלבט הוא ציון נאנוס שכתב לה "יש בית ניחומים?" בהלצה על כך שהיא מדווחת הרבה מאולם הג'ודו שם מי שנופל בקרבות ברבע הגמר יורד לבית הניחומים. רונן השיבה לו בהתלוצצות משלה: "לא צוחקים בנושאים האלה עם סטודנטים לרפואה. אתה צריך לראות את קבוצת הווטסאפ שלנו ביום הזה של לפני קבלת הציונים".
 
אוריאל דסקל פרגן באופן דומה לנאנוס רק הפוך וצייץ: "ללא בית ניחומים!". רונן השיבה לו: "בית ניחומים יהיה במבחן גמר ברפואת ילדים. אני כנראה אצטרך מועד ב לאור העובדה שמועד א נופל 5 ימים אחרי שאני חוזרת מטוקיו", וחשפה כנראה שלשם היא שואפת אך כי בכל זאת לא פשוט לשלב בין שתי האהבות הגדולות בחייה בכל הקשור לקריירה ועיסוקים מקצועיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה