ויראלי

ראובן ריבלין לנשות ישראל: "אני פנוי לבייביסיטר בחופש הגדול"

הנשיא היוצא עבר מסע פרידות רשמי ומתוקשר שהתחיל מעבר לים ונסתיים פה בישראל, אלא שעכשיו בוחר הנשיא להיפרד גם מקבוצה אחת בפייסבוק, מאמצחיק שחברותיה הופתעו לגלות את הפוסט המצחיק של הנשיא היוצא
מערכת ice |  1
ריבלין מנגן (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
הנשיא היוצא ראובן ריבלין שממשיך במסע הפרידות שלו, והפעם הוא נפרד מגורם משעשע במיוחד. לא מדובר בעוד פוליטיקאי, משרד או דיפלומט בארץ או בחו"ל, אלא בקבוצת פייסבוק, מהמצחיקות והויראליות בישראל.
ריבלין פירסם אתמול פוסט פרידה בעמוד הרשמי של מאמאצחיק, שעולים בו מדי יום סיפורים מצחיקים מחיי היומיום של אימהות בישראל. הפוסט צבר עשרות אלפי סימוני רגד ותגובות רבות, וכך כתב ריבלין: שלום לכן מאמאצחיקיות יקרות. זה שוב אני, רובי. והפעם, זהו פוסט פרידה. לזו שהגיעה למשרד וראתה שמישהי התלבשה כמוה, לזו שחוותה דייט לא כל כך מוצלח וצחקה על כך, לזו שכתבה שהיא אוהדת בית"ר, לזו שבעלה הסתבך עם ההינומה בחופה, לזו שסיפרה על העבודה המועדפת באילת, לזו שעפה לה הדלת של המיקרוגל, לזו שבעלה או אחיה הוא סלב.
לזו שנשואה כבר מעל ל-30 שנה, באושר, לזו שאבא שלה משאיר לה כל בוקר כריך עם מכתב, לזו שילדה ללא אפידורל, פעמיים, לזו שמגדלת תאומים או שלישייה בהצלחה, לזו שעושה טיפולים לרכב וגם טסט, לזו שקיבלה הצעת נישואין שלא מביישת פרס אוסקר, לזו ששלחה את החביבי לסופר, והוא עדיין לא חזר,

ולזו שהיא פשוט מאמאצחיקית, הכי שבעולם - לכולכן יקירותיי, אני אומר תודה. תודה לכן, נושאות המורל הלאומי, על לילות כימים, על רגעי עידוד וצחוק עבור כמעט 600 אלף נשים. תודה שעליתן אלינו לבית הנשיא בירושלים. שמחתן, רקדתן, ציירתן והצטלמתן. ולחברות היקרות שלא אזכיר את שמן Keren Alaluf Sharabi ורויטל טודרס, תודה מיוחדת שאירחתן אותי כאן, היום ובעבר, ותודה על היותכן המנהלות של הקבוצה המופלאה הזו.
שלכן, בפעם האחרונה כנשיא המדינה, רובי. נ.ב - אני פנוי לבייביסיטר במהלך החופש הגדול יקירותיי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האיש המדהים הזה רובי ריבלין כל הכבוד (ל"ת)
    ייייייישששששש 07/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור