ויראלי

עדן בן זקן & עומר אדם, עידן חביב ונועה קירל: 10 הקליפים שהכי אהבתם ב-2020

עומר אדם שובר שיאים ונכלל בדירוג 7 שנים ברציפות מאז 2013. עידן חביב נכנס עם שני שירים, את המקום הראשון כובשים דודו אהרון ועדן מאירי. מה השיר הזוכה? הדירוג המלא בפנים
שרון טל | 
10 הקליפים הטרנדיים ביותר ב-2020
YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד.  המנצחים הגדולים של השנה בגזרת המוזיקה, הם דודו אהרון ועדן מאירי שהדואט שלהם, בחלומות שלנו, היה הקליפ המוביל ב-2020 עם למעלה מ-19 מיליון צפיות. זו הפעם השנייה בה כובש אהרון את המקום הראשון, לאחר שעשה זאת גם ב-2015 עם טרמינל 3. 
בזמן שנשים נעדרות כמעט לחלוטין מרשימת הסרטונים החמים של השנה (מלבד ליהי בנין מצמד היוטיוברים אלעד וליהי), חלה עלייה משמעותית לייצוג של זמרות ברשימת הקליפים. לאחר שבשנה שעברה נטע ברזילי ועדן בן זקן היו הזמרות היחידות ברשימה, השנה נשים לקחו חלק בחמישה מתוך עשרת הקליפים הטרנדיים ביותר.
אחרי השיר "חלומות" שדורג במקום הראשון, שירו של עידן רפאל חביב, "שלמים", מדורג במקום השני, עם למעלה מ-18.5 מיליון צפיות. עבור חביב, שנכנס השנה לראשונה לדירוג, מדובר בהצלחה כפולה, שכן הוא מופיע ברשימה פעמיים, גם בשיר המדורג במקום השישי (דולי ופן - ואז את תראי). 
נסרין קדרי עם סטטיק ובן אל תבורי בחביב אלבי במקום השלישי, שיר הגאווה השנתי של עיריית ת״א, כשזו השנה החמישית ברציפות בה שיר של סטטיק ובן אל נכלל ברשימה. נועה קירל עם מיליון דולר במקום הרביעי. חנן בן ארי דורג במקום החמישי עם אם תרצי. דיקלה יחד עם עידן רפאל חביב, מארק אליהו ודולי ופן ב-ואז את תראי במקום השישי,  לעשות איתך שלום של אייל גולן הגיע למקום השביעי ו- أمجد جمعة - أنا لما بحب  (כשאני אוהב) של הזמר הסורי, אמג׳ד ג׳ומעה, דורג במקום השמיני. עדן בן זקן עם עומר אדם בקוקוריקו במקום התשיעי ואלה לי עם עם זוט עני במקום העשירי. עומר אדם, שובר השנה שיא לאחר שהשתלב בעשיריה הראשונה מדי שנה מאז שנת 2013, כבר שבע שנים ברציפות, כאשר השנה הגיע למקום התשיעי ברשימה. 
עשרת הקליפים הטרנדיים ביותר בישראל 2020 
המקום הראשון: דודו אהרון ועדן מאירי - בחלומות שלנו 
 
המקום השני: עידן חביב - שלמים
 
המקום השלישי: סטטיק ובן אל תבורי & נסרין קדרי - חביב אלבי
 
המקום הרביעי: נועה קירל - מיליון דולר 
 
המקום החמישי: חנן בן ארי - אם תרצי 

המקום השישי: דולי ופן - ואז את תראי, עם דיקלה, עידן חביב ומארק אליהו 
 
המקום השביעי: אייל גולן - לעשות איתך שלום
 
 
המקום השמיני: Amjad Jomaa - Ana Lamma Bheb 

המקום התשיעי: עומר אדם & עדן בן זקן - קוקוריקו

 
המקום העשירי: אלה לי - זוט עני
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה