ויראלי

התיעוד שמזעזע את הרשת: אלימות שוטרים קשה במעצר צעיר ללא מסיכה

השוטרים תועדו מטיחים אגרופים בפניו, מחשמלים אותו ואף הטיחו אקדח לייזר בראשו. נורית קנטי: "הדבר הזה צריך להוציא אותנו לרחובות"; אלירז שדה: "אז זה מה שעושים למי שלא מזדהה בפני שוטר?"
אילן שניג |  1
תיעוד השוטרים (צילום מתוך טוויטר)
הרשת סוערת בעקבות פרסום הסרטון המתעד אלימות שוטרים חריגה במהלך מעצר צעיר שהלך, לכאורה, ללא מסיכה וסירב להזדהות. שני השוטרים מתועדים כשהם מטיחים אגרופים בפניו, מפילים אותו לרצפה, ומחשמלים אותו עם אקדח טייזר. הצעיר פונה לביה"ח עם חשש לזעזוע מוח ומאז שוהה במעצר. 

העיתונאית נורית קנטי מגל"צ כתבה: "הדבר הזה צריך להוציא אותנו לרחובות. לכמה אזרחים זה צריך עוד לקרות???". ועונה לה עידו עפרוני: " אכן סרטון מזעזע. אני מניח שאחרי האלימות בעמונה, והקלטת של ניצב ניסו שחם, הקורא לשבור ידיים ורגלים למתנחלים. גם אז אמרת לציבור לצאת לרחובות. או שזה לא אותו דבר."
אלירז שדה תהה: "אם לא מזדהים לשוטר מקבלים מכות ומעצר? אין פתרון אחר? ברור שחובה להזדהות אבל אנחנו בתקופה שגם האזרחים וגם השוטרים טעונים. חייב פתרון מחוץ לקופסה מאשר לחמם את השטח".
 
הח"כ לשעבר מירב בן ארי פנתה למשטרה וכתבה: "וואו מה יש לכם משטרת ישראל. למה כל האלימות הזאת? ברצינות? אקדח טיזר על מסכה? כולה מסיכה מטופשת על זה מעצר כזה אלים, בשביל מה? " והוסיפה "העיקר בבת מצווה עם 1000 איש עמדתם בחוץ וחילקתם מסכות".
 
ד"ר האני זובידה החוקר והמגיש בערוץ הכנסת כתב: " משהו רע מאוד קורה לנו כחברה...כשירו בסלומון טקה רבים שתקו ואז ״הפסיקו את תמיכתם״ במחאה בקרוב זה יקרה לכולנו עקב שתיקה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצרו הכל! אקדח לייזר?
    רגע 07/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אומת הסטארטאפ
    סגור