ויראלי
אגם רודברג נחשפת: "יכולתי להתאהב גם באישה"
לאחר הראיון של הראל סקעת שסיפר כי השחקנית הייתה הניסיון האחרון שלו עם נשים בטרם יצא מהארון, רודברג נשאלה על העובדה שהרזומה הרומנטי שלה כולל רק גברים, הסבירה: "אני מניחה שזה מכיוון שלא פגשתי את האישה הנכונה להתאהב בה, לא בגלל שום סיבה אחרת"
בעוד שרבים מכירים את אגם רודברג בת ה-38 כשחקנית, דוגמנית ואשת תקשורת מצליחה, לאחרונה היא מצאה את עצמה בכותרות בהקשר אחר לגמרי - בעקבות חשיפה מפתיעה של הזמר הראל סקעת אודות הרומן הקצר שניהלו לפני כשני עשורים. בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", שיתף סקעת כי רודברג הייתה "הניסיון האחרון שלו" עם נשים, וכי לאחר הקשר עימה הבין את נטייתו המינית.
בראיון למגזין "לאישה", התייחסה רודברג לראשונה לדברים והביעה הפתעה מעצם אזכור הקשר הקצרצר: "אם להגיד את האמת, די הופתעתי כששמעתי אותו מעלה את הסיפור. זה היה לפני כמעט 20 שנה וזה היה קשר שבו רק התנשקנו. אני מאוד אוהבת את הראל וחושבת שהוא אדם מהמם, כן? אבל זה היה כל כך מזמן. היו לי קשרים הרבה יותר רציניים. היה לי בן זוג שביטלתי איתו חתונה".
באותו ראיון, חושפת רודברג תובנות מעניינות על אהבה ומשיכה, כשהצהירה: "בהחלט יכולתי להתאהב גם באישה. אני מאמינה שהתאהבות היא באדם עצמו ובחיבור ובאנרגיה שיש לך איתו". כשנשאלה על העובדה שהרזומה הרומנטי שלה כולל רק גברים, הסבירה: "אני מניחה שזה מכיוון שלא פגשתי את האישה הנכונה להתאהב בה, לא בגלל שום סיבה אחרת".
רק לאחרונה כזכור, השחקנית והפרזנטורית אגם רודברג שיתפה ברכה מרגשת לרגל יום הולדתו של בן זוגה דור. רודברג העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם עם תמונות מרגשות שלה ושל בן זוגה דור וכתבה: "מזל טוב אהבת חיי".
נזכיר כי אגם רודברג מככבת לאחרונה בקמפיין של ישראכרט, חברת כרטיסי האשראי הבולטת בשוק.ישראכרט משכה את תשומת ליבם של הצרכנים בזכות הפרסומת החדשה שבה מככבים צמד השחקנים אגם רודברג ומיכאל אלוני. על הקמפיין המושקע אחראי משרד הפרסום "ראובני פרידן", אשר בחר להעביר את המסר השיווקי לצופים בדרך יצירתית במיוחד.
נזכיר כי אגם רודברג מככבת לאחרונה בקמפיין של ישראכרט, חברת כרטיסי האשראי הבולטת בשוק.ישראכרט משכה את תשומת ליבם של הצרכנים בזכות הפרסומת החדשה שבה מככבים צמד השחקנים אגם רודברג ומיכאל אלוני. על הקמפיין המושקע אחראי משרד הפרסום "ראובני פרידן", אשר בחר להעביר את המסר השיווקי לצופים בדרך יצירתית במיוחד.
עוד ב-
באמצעות קטע צפייה משעשע בו הוצגה פרסומת פיקטיבית למוצר מסוים, משרד הפרסום "ראובני פרידן" המחיש את השירות החדש שמעניקה חברת כרטיסי האשראי לכלל לקוחותיה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.פרובינציאלית… אצלנו מתאהבים בעצים וחתולים. (ל"ת)תל אביבי 12/2024/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.העולם הפך למקום דפוק ולא טיבעיאני 12/2024/25הגב לתגובה זו0 0הכול זיוף אחד גדול מטורלליםסגור