ויראלי
רק 1,000 יחידות: האם זה השוקולד המיוחד בעולם?
הטרנד סביב "שוקולד דובאי" צובר תאוצה ברחבי העולם, עם שוקולד ממולא בפיסטוק ושערות קדאיף שהפך לפופולרי ברשתות החברתיות, ויצרנים נוספים מציעים גרסאות משלהם לממתק המיוחד
הטרנד העולמי סביב "שוקולד דובאי" החל בפברואר האחרון, כאשר משתמשת ב"טיקטוק" הציגה חפיסת שוקולד ממולאות בקרם פיסטוק ושערות קדאיף, בהשראת הקינוח המזרח-תיכוני כנאפה. הסרטון הפך ויראלי, והוביל לגל של סרטונים דומים ברחבי הרשתות החברתיות, בהם משפיענים ושואפי תהילה הציגו את הממתק המיוחד.
יצרנית השוקולד השוויצרית "לינדט" הצטרפה לטרנד והשיקה מהדורה מוגבלת של השוקולד לשוק הגרמני, עם 1,000 יחידות בלבד, במחיר של 14.99 אירו ליחידה, כפי שפורסם בכלכליסט. כל חפיסה ממוספרת, מגיעה במארז יוקרתי ומצורף לה תעודת מקוריות. המכירה עוררה תורים ארוכים בחנויות, כאשר חפיסות עם מספרים נמוכים נמכרו במחירים גבוהים במיוחד.
100 m lange Schlange in Stuttgart für die Lindt Dubai Schokolade? Echt jetzt? Jetzt wundert mich in Deutschland nichts mehr.🙈 pic.twitter.com/ehvc4dyqaY
— Connie 🐈⬛ (@streitbareKatze) November 24, 2024
לאחר מכן, יצרניות שוקולד נוספות הציעו גרסאות משלהן לשוקולד דובאי, כולל סופגניות ממולאות במילוי דמוי כנאפה. גם בישראל, רשת "סוויט טיים" הוציאה גרסה משלה לשוקולד הייחודי, אשר נמכרת ברחבי חנויות הרשת.
כעט "לינדט" משיקה גרסה לקהל הרחב במחיר נמוך יותר, ללא מספור או אריזה יוקרתית, במטרה להגיע לקהלים חדשים ולהתאים את המוצר לטעמים המזרח-תיכנויים. לאחר שהציבור בשוויץ העביר ביקורת על החברה, ב"לינדט" הודיעו כי גם בארץ מוצאה של החברה, תצא מהדולה מוגבלת של 1,000 יחידות.
עוד ב-
הטרנד סביב "שוקולד דובאי" מדגיש את השפעת הרשתות החברתיות על תעשיית המזון, ואת היכולת של טרנדים ויראליים ליצור ביקוש מיידי למוצרים חדשים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.היכן ניתן להשיג?? (ל"ת)לינדט 12/2024/19הגב לתגובה זו2 0סגור