ויראלי

אמן השנה שזכה בפרס טיקטוק ישראל: הרשימה המלאה נחשפת

לראשונה בישראל התקיים אמש טקס פרסי הרשת החברתית טיקטוק המקומי. באירוע, שהנחו קורין גדעון וקים אור אזולאי, זכו היוצרים שהותירו חותם בפלטפורמה בשנה החולפת. זה אמן השנה שבלט מעל כולם
מערכת ice | 
קורין גדעון וקים אור אזולאי (צילום רפי דלויה)
אמש (11.11), התקיים לראשונה בישראל טקס ה-TikTok Awards, אירוע סיכום השנה של טיקטוק ישראל שבו הוכרזו יוצרי התוכן המשפיעים והאהובים ביותר בישראל שדורגו לראשונה על ידי קהל המשתמשים.
אחרי בשנה שעברה פורסמה רשימת האמנים הכי מושמעים בטיקטוק ישראל, השנה הלכו בחברה על טקס מרשים ומושקע ואליו הגיעו האמנים וכוכבי הרשת החמים של הרגע. באירוע, שהנחו קורין גדעון וקים אור אזולאי, זכו היוצרים שהותירו חותם בפלטפורמה בשנה החולפת, לצד רשימה של קמפיינים שיווקיים מצטיינים שזכו במסגרת תחרות המפרסמים TikTok Ad Awards. זו הפעם הראשונה שטיקטוק מקיימת טקס שמאגד תחת מטריה אחת את הכרזת דירוג יוצרי התוכן השנתי של טיקטוק ואת הקמפיינים המוצלחים והיצירתיים ביותר שהופקו על ידי מפרסמים ישראלים לאורך השנה.
בזו אחר זה נכנסו לאירוע על גבי השטיח האדום מיטב האמנים והיוצרים בביצה המקומית. בהם סטטיק, איתי לוי, יסמין מועלם, שחר טבוך ואגם בוחבוט, עדי ביטי ועוד. טקס ה-TikTok Awards 2024 סימן את המקום המרכזי של הפלטפורמה בתרבות הישראלית, תוך עידוד יצירה מקומית ובינלאומית.
המנצחים הגדולים בקטגוריות התוכן של השנה בטיקטוק הם: 
יוצר התוכן של השנה: אלכס שולץ 
סרטון השנה: עדן פינס
אמן השנה: נס וסטילה
הפורמט הטוב ביותר של השנה: רודי סעדה
"TikTok For Good" - השפעה חברתית חיובית: עידן שלווה
יוצר התוכן של השנה בתחום הבידור: שחר חיון
יוצר התוכן של השנה בתחום האוכל: עומר לוי
יוצר התוכן של השנה בתחום הביוטי: עידן בורוליה
יוצר התוכן של השנה בתחום החינוך: תמר לנגבורד
יוצר התוכן של השנה בתחום הקומדיה: מתן פרץ
 

הקמפיינים השיווקיים של השנה בטיקטוק
תחרות המפרסמים  TikTok Ad Awardsמתמקדת בקמפיינים שיווקיים שהשיגו תוצאות מרשימות בטיקטוק תוך יצירת תוכן מבדר עם התמקדות באופי ובפונקציות של הפלטפורמה. 
הקריאייטיב הטוב ביותר - הפרס ניתן עבור מותגים שהפגינו יצירתיות ואסטרטגיה כוללת מצוינת. הזוכה: דוריטוס מקבוצת שטראוס (קריאייטיב – אדלר חומסקי & ורשבסקי; קניית מדיה – יוניון מדיה)
הפרפורמנס הטוב ביותר - הפרס ניתן עבור קמפיינים חדשניים שהניבו תוצאות שיווק מצוינות בחלק התחתון של משפך המכירות. הזוכה: Photomyne
המיתוג הטוב ביותר - הפרס ניתן עבור קמפיינים שבלטו בחיזוק מותגים ובאסטרטגיות חדשניות. הזוכה: טרה (קריאייטיב – Social Lions  מבית פובליסיס; מדיה – יוניון מדיה)
הטיקטוק הטוב ביותר - קטגוריה זו כוללת את כלל המותגים המשתתפים ובוחרת מתוכם את הקמפיין הטוב ביותר, שבלט כפורץ דרך והשפיע על קהילת המשתמשים בצורה יוצאת דופן. הזוכה: קול מילה (סיוע אנונימי לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית) (קריאייטיב teenk)
קול מילה ייצרו את סרטון הפרסום בטיקטוק הטוב ביותר לשנת 2024, ונציגיה יטוסו לשלב הבינלאומי של התחרות כדי לייצג את ישראל בתחרות הפרסים האירופאית שתתקיים ב-27.11 בליסבון שבפורטוגל. מלבד גביע זכייה אירופי, הזוכים בתחרות הבינלאומית יזכו בקרדיטים על מודעות בטיקטוק, תג טיקטוק לקידום הזכייה ושותפות מדיה בתשלום. 
אנה פלקין, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק ישראל, אמרה: "פרסי TikTok Awards שמים בחזית הבמה את מי שבאמת הופכים את הפלטפורמה שלנו לכל כך מוצלחת - היוצרים, האמנים וכמובן המשווקים. באמצעות טיקטוק הם מצליחים לייצר קשר ישיר עם הקהל שלהם בהתאם לתחומי התוכן המשותפים שלהם, לעורר שיח ולעודד תרבות יצירה. התגברות הפופולריות של הפלטפורמה לצד יותר ויותר תוכן מקורי, חדשני ואותנטי הופכים את טיקטוק לכר פורה המאפשר לצרוך ולשתף תוכן בכל תחום, החל מביוטי ואוכל, דרך תיירות ועד היסטוריה ומדע". 
הזוכים הגדולים בטקס טיקטוק ישראל:

(אלכס שולץ. צילום: רפי דלויה)

(מתן פרץ. צילום: רפי דלויה)

(נס וסטילה. צילום: רפי דלויה)

(שחר חיון. צילום: רפי דלויה)

(רודי סעדה. צילום: רפי דלויה)

(עומר לוי. צילום: רפי דלויה)

(עידן שלווה. צילום: רפי דלויה)

(עידן בורוליה. צילום: רפי דלויה)

(תמר לנגבורד. צילום: רפי דלויה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה