ויראלי

אור בן דוד נשבר בכאב: "אתה תישאר דם שלי לעד"

זוכה העונה האחרונה של "האח הגדול", אור בן דוד, חשף במהלך העונה מול הדיירים והצופים בבית כי ואח שלו מסוכסכים מזה מספר שנים ונמצאים בנתק מוחלט. כעת, חשף את הסולחה שעשו השניים: "אני רוצה שתדע שאין בן אדם שחשבתי עליו שם יותר ממך, עד שזה התפרץ ממני ובכיתי ולא מרחמים. אתה אח שלי היחיד"
מערכת ice | 
אור בן דוד - האח הגדול עונה 6 (צילום רן יחזקאל)
זוכה העונה האחרונה של "האח הגדול", אור בן דוד, חשף במהלך העונה מול הדיירים והצופים בבית כי ואח שלו מסוכסכים מזה מספר שנים ונמצאים בנתק מוחלט האחד מהשני, דבר שיושב לו על הלב ומקשה עליו ביום יום. במהלך העונה, בן דוד הבטיח כי אחרי שייצא מהבית, הוא מתכנן לעשות סולחה עם אח שלו.
היום (ראשון) בן דוד חשף התכתבות שלו עם אחיו רגע אחרי שיצא מהבית השמור ביותר במדינה, בניסיון לעשות עמו סולחה. ברגע שיצא מבית "האח הגדול", אחיו של אור בן דוד כתב לו: "אחי אני שמח בשבילך שיהיה לך בהצלחה".
אור בן דוד השיב לו: "אני רוצה שתדע שאין בן אדם שחשבתי עליו שם יותר ממך, עד שזה התפרץ ממני ובכיתי ולא מרחמים. אני רוצה שתזכור שלא משנה מה אתה חושב ומה לא, אתה אח שלי היחיד". לסיום, כתב אור בן דוד לאחיו כי "תישאר דם שלי לעד ואם לא היינו שני סתומים יכולנו להרוויח כמה שנים ביחד שהתפספסו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה