ויראלי

הזמר האהוב מסביר לאן נעלם: "לכל אלה ששאלו איפה אני"

אבי אבורומי משתף את העוקבים והמעריצים מה קרה לו בימים האחרונים: "עד עכשיו כבר יומיים אני מכחיש"
מערכת ice | 
אבי אבורומי (צילום מתוך האינסטגרם)
הזמר הישראלי אבי אבורומי לא חש בטוב מספר ימים ומעדכן את העוקבים בפרטים.
בסטורי שהעלה היום (ראשון) שיתף את העוקבים והמעריצים כי הוא חולה: "טוב עד עכשיו כבר יומיים אני מכחיש. שלום לכם חברי "מכבי שלי" אנחנו נפגשים בשנית. אני מודה אני חולה. כבר יומיים שאני מצונן, מנוזל, כואב לי הגרון ברמות על קיצוניות, הראש מתפוצץ לי. והיובש בשפתיים לא עבר לי דרך אגב. זה דבר ראשון לכל אלה ששאלו אותי איפה אני. עכשיו דבר שני, מה עושים. אקמול לא עוזר, אקמול פוקוס גם לא עוזר. תה לא עוזר. ולא, אני לא הולך לרופא".

(מתוך חשבון האינסטגרם של אבי אבורומי)
נזכיר כי אבי אבורומי, אחד הזמרים העולים בישראל, חווה בקיץ האחרון רגע מדאיג מאוד במהלך ההופעה שלו בבית שמש, כאשר על הבמה הוא חש ברע והתעלף לעיני הקהל ההמום שלא הבין מה קורה לו.
על פי תיעוד מטריד שרץ ברשת, אבורומי קרס ולא יכול היה להמשיך לשיר עוד, לא עבר זמן רב עד שנאלץ לנטוש את ההופעה ולרדת אל מאחורי הקלעים כשהוא מקבל טיפול מאיש מד"א שנכח במקום.
הזמר דאג לעדכן את המעריצים שלו במצבו לאחר שחש קצת יותר בטוב: "הערב הופענו בבית שמש לקהל מדהים ויקר... אז אני מרגיש צורך לבקש מכם מחילה שככה הסתיים הערב, לפני ההופעה כבר לא הרגשתי טוב אבל בחרנו לעלות כי אני בחיים לא מוכן לוותר עליכם".
הוא גם הודה בפניהם כי: "לקראת אמצע ההופעה כבר הרגשתי שאני עומד ליפול, ובסוף ההופעה, טוב, ראינו מה קרה שם. אני מרגיש טוב עכשיו", הרגיע אבורומי את המעריצים המודאגים. מוריד את הראש ומתנצל, לא לכעוס עליי. אני אוהב אתכם, תמיד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה