ויראלי

אייל גולן כותב בכאב: "אין סוף לכאב, אין סוף לדמעות"

גולן העלה סטורי כואב על רקע שחור באינסטגרם שלו ורשם: "אנחנו כבר שנה באבל לאומי ועוד בוקר של הותר לפרסום על 4 גיבורים שלנו שנפלו. לא הספקנו לעכל את הבשורה הקשה וכבר מתבשרים על פיגוע קשה מאוד עם עשרות פצועים"
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
לאחר שהיום (ראשון) משאית פגעה בתחנת אוטובוס בגלילות, בה שהו באותה העת עשרות אנשים וכארבעים נפצעו, כאשר עשרה מתוכם נפצעו באורח קשה. האירוע הקשה, הכולל מספר פצועים הלכודים תחת המשאית הפוגעת, הביא לכך שכעת מבקשים מציבור הנהגים לחשב מסלול מחדש. כמובן, שגם לא מעט סלבס הגיבו למתרחש.
גולן העלה סטורי כואב על רקע שחור באינסטגרם שלו ורשם: "אנחנו כבר שנה באבל לאומי ועוד בוקר של הותר לפרסום על 4 גיבורים שלנו שנפלו. לא הספקנו לעכל את הבשורה הקשה וכבר מתבשרים על פיגוע קשה מאוד עם עשרות פצועים".

הוא המשיך: "אין סוף לכאב שלנו, אין סוף לדמעות. מתפלל לרפואה שלמה לכל הפצועים, משתתף בצערן של כל המשפחות והלוואי שנשמע כבר בשורות טובות", כשהוא מוסיף את האימוג'י של סיכת משפחות החטופים.
אגב, עד כה פונו למרכז הרפואי ת״א איכילוב שישה פצועים ונפגעת חרדה אחת.  מצבו של אחד הפצועים קשה מאד, נשקפת סכנה לחייו והוא מטופל כעת בחדר ניתוח שאר הפצועים במצב קשה-בינוני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל אוהב אותך כמה טוב שיש אותך
    אלי 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה כאב כמה מתים לנו גיבורים
    סגור