ויראלי

הזמר הוותיק חוטף אחרי האמירות השערורייתיות: "גזען, שטן מילדותו"

אפרים שמיר יצא באמירות שערורייתיות כשאמר: "קחו את יום הכיפור שלכם ודחפו אותו ל..אני אשב לי במרפסת ואוכל חזיר". מי שלא אהב זאת הוא ישראל הונדק, ממקימי הפנתרים השחורים, שתקף: "הוא גזען. חלאת המין האנושי"
מערכת ice | 
אפרים שמיר (צילום פייסבוק)
אפרים שמיר לא מפסיק עם השערוריות. אחרי שכינה את חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן "פרחה", הוא שיגר לאחרונה מסר בוטה לקראת יום כיפור. ממש רגע לפני תחילת הצום, כוכב להקת כוורת לשעבר בן ה-72 שיתף את דעתו על הצום.
הזמר כתב בדף הפייסבוק שלו שידע לא מעט מסרים קשים: "קחו את יום הכיפור שלכם ודחפו אותו ל..אני אשב לי במרפסת ואוכל חזיר לכבוד היום המיותר הזה". זאת על רקע שחור שבחר לדברים שכתב.
בין כל התגובות הקשות והחריפות שחטף אפרים שמיר על האמירות הבעייתיות שלו, ניתן למצוא גם את ישראל בונדק, אחד ממקימי הפנתרים השחוקים, שתקף את שמיר וכתב לו: "שכחתי לציין שאפרים שמיר הוא חלאת המין האנושי".
הבוקר (שישי) ב-TMI שוחחו עם ישראל בונדק בנושא של אפרים שמיר ושאלו אותו על התגובה שהגיב לו ברשתות החברתיות. אחרי ששמיר אמר שאינו מתנצל על האמירות שלו, בונדק סיפר כי גם הוא לא מתחרט והוסיף: "זו ההוכחה למה שאמרתי. גזען, שטן משחר ילדותו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה