ויראלי

ליאל אלי נגד מישל גרציג: "אשת כדורגלן גנרית. אין זכר לישראליזם"

למרות שרק השבוע בחרה נציגת ישראל בספרד לעלות את נושא החטופים למודעות בינלאומית, כוכבת הרשת, ליאל אלי, לא מרוצה ממישל גרציג: "נולדה להיות אשת כדורגלן. נראית שבדית". מה עצבן כל כך את אלי בתמונה של הדוגמנית?

מערכת ice | 
ליאל אלי ומישל גרציג (צילום null, אינסטגרם מישל גרציג)
כוכבת הרשת יצאה נגד הדוגמנית מישל גרציג, אשתו הישראלית של כדורגלן ריאל מדריד, טיבו קורטואה. אלי הגיבה לפוסט שהעלתה גרציג כשהיא לבושה בג'ינס, טי שרט, כובע  של הניו יורק ינקיס, סניקרס של לואי ויטון ותיק בירקין של הרמס (שבניגוד לאשתו של יחיא סינוואר, הפעם נראה כמו הדבר האמיתי). "היא הכי אשת כדורגלן בלונדה שווה גנרית. אני לא יכולה", כתבה אושיית הרשת על הדוגמנית וסיפרה מה כ"כ הפריע לה בלוק של הישראלית.
"גללתי בפיד כהרגלי ואני רואה את התמונה הזאת של מישל ואין זכר לישראליזם. לרגע עצרתי ואמרתי ממתי אני עוקבת אחרי בלוגרית מהעולם שנראית שבדית. היא כולה הפכה להיות או שהיא נולדה להיות אשת כדורגלן. אני לא זהיתי. היא הכי נראית כזה אירופאית, אשת כדורגלן קלאסית שעושה את התמונות האלה".
 
מתוך חשבון האינסטגרם של ליאל אלי liel_eli@
למרות דברי אלי, יש לציין כי גרציג, בת ה-26, הגיעה השבוע עם בעלה לערב גאלה נוצץ במדריד כשהיא עונדת שרשרת כסופה עם תליון סמל החטופים. בין היתר, הדוגמנית אף התייחסה למלחמה בישראל בראיון למגזין אל הספרדי לפני כשנה ואמרה: ״שירתתי בצבא שנתיים. כואב לראות לאיזה מצב הגענו, הדברים הנוראיים שהמשפחה והחברים שלי צריכים לעבור, כולנו מכירים אנשים שנהרגו או נפצעו״. על פי דיווחים, הדוגמנית ובן זוגה אף תרמו200  אלף שקלים לתושבי העוטף אחרי 7 באוקטובר וקורטואה איבד למעלה מחצי מיליון עוקבים פרו-פלסטינים בשל תמיכתו הפומבית בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה