ויראלי

אחותה של דניאל גרינברג מתגרשת בכאב: "לא האנשים שהתחתנו"

קארין גרינברג הסבירה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה: "אני חייבת לציין שהכל בהסכמה, באהבה ובכבוד. ניר זה הנשמה שלי, האבא של הילדים שלי ועברנו שנים מדהימות ביחד. אני אתן בשבילו את החיים שלי וגם הוא בשבילי, אנחנו נפרדים כי אנחנו לא האנשים שהיינו שהתחתנו".
מערכת ice |  1
קארין גרינברג (צילום אינסטגרם)
גרושתו של אייל דניאל גרינברג, מפורסמת בזכות עצמה וכך גם אחותה קארין גרינברג שהודיעה רשמית על הגירושים מבעלה ניר נזר אחרי עשר שנות זוגיות שבהן הביאו לעולם שני ילדים משותפים. 
היא הסבירה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה: "אני חייבת לציין שהכל בהסכמה, באהבה ובכבוד. ניר זה הנשמה שלי, האבא של הילדים שלי ועברנו שנים מדהימות ביחד. אני אתן בשבילו את החיים שלי וגם הוא בשבילי, אנחנו נפרדים כי אנחנו לא האנשים שהיינו שהתחתנו".

עוד היא הסבירה: "כמו שאמרתי שהחיים דינאמיים, אנחנו משתנים במהלך השנים והחלטנו שאנחנו מעדיפים להשאר חברים טובים ולהיות בשביל הילדים שלנו הכי מאושרים שיש וכרגע מעדיפים לשחרר בהגנה בכבוד ובאהבה גדולה".
בין היתר נכתב: "יש שמועות שאת מתגרשת, זה נכון?", גרינברג ניסתה לשמור על עמימות: "אשתף כשיגיע הזמן, מבטיחה, הכל בסדר גמור. הכל מאת השם! הכל ממנו, והכל שלו, והכל לטובה. אין לי עניין בחוץ. הקן שלי שמור. ביחד או לחוד - הקן עדיין קן. יש פה ילדים שבשבילם נהיה ביחד!". 
 
על אחותה דניאל גרינברג נכתב מהעוקבים "יש מצב שדניאל פתחה לך את העיניים? אם כן, חבל. מה שיש לה לא מציאה וגם לא יחזיק", על כך השיבה: "שמעו, אם אני כבר בוחרת לשתף, אז בואו תנסו לשפוט לכף זכות, לפרק בית בגלל שנפתחו לי העיניים? על מה בדיוק, מה חסר לי? לא מעניין אותי מה יש לאחרים, מעניין אותי מה יש לי בלב, ומה אני מרגישה. אם בחרתי במשהו מסוים - זה שלי. אני לא מקנאת בחיים של אף אחד אחר".
שאלה אחרת שקיבלה הייתה: "האם זה שבעלך עובד אצל אייל השפיע על מערכת היחסים שלכם?", היא השיבה בקצרה: "חס וחלילה", ענתה גרינברג. "אין לאף אחד משקל על ההחלטות שלי ושל ניר. את ההחלטות שלנו קיבלנו מזמן. אני חייבת לציין שהכל בהסכמה, באהבה ובכבוד. ניר הוא הנשמה שלי, האבא של הילדים שלי, עברנו שנים מדהימות ביחד".
עוד כתבה: "אני אתן בשבילו את החיים שלי, גם הוא בשבילי. אנחנו נפרדים כי אנחנו לא אותם האנשים שהיינו כשהתחתנו. כמו שאמרתי, החיים דינאמיים, אנחנו משתנים במהלך השנים. החלטנו שאנחנו מעדיפים להישאר חברים טובים ולהיות בשביל הילדים שלנו הכי מאושרים שיש וכרגע מעדיפים לשחרר בהבנה, בכבוד, ובאהבה גדולה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חותמת שהיא יוצאת עם אייל גולן!!! (ל"ת)
    שרון 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור