ויראלי

כתבת חדשות 12 חוגגת יום מאושר: "הפכת אותנו למשפחה"

מעיין פרתי כתבה באינסטגרם שלה ברכה לכרמי, התינוק החדש שלה שזה עתה נחשף שמו: "ילד שלנו, ברוך הבא. הפכת אותנו מזוג הורים למשפחה ואת גפן לאח גדול, ברוך הבא כּרמי, ברוך הבא למשפחה"
מערכת ice | 
מעיין פרתי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שבוע אחרי שמעיין פרתי, כתבת הצרכנות והכלכלה של חדשות 12, ובעלה מיכאל, חגגו את לידת בנם השני, רגע מרגש ששינה פני משפחתם, היום (שני) הם חגגו לו ברית מילה וחשפו את השם של הרך הנולד.
פרתי כתבה באינסטגרם שלה ברכה לכרמי, התינוק החדש שלה שזה עתה נחשף שמו: "ילד שלנו, ברוך הבא. הפכת אותנו מזוג הורים למשפחה ואת גפן לאח גדול, ברוך הבא כּרמי, ברוך הבא למשפחה"
 

כזכור, רגע אחרי הלידה היא שיתפה: "כמה טוב שיש שניים! מסיימים היריון ארוך ומורכב. הרבה חששות לצד התרגשות גדולה, אבל בסוף עשינו את זה. אומרים שדברים טובים באים במידות קטנות. אין מספיק מילים בשפה העברית כדי להודות לד"ר רונית אלמוג על כל מה שעשתה בשבילי לפני ובזמן ההיריון הזה. את מופלאה".

לסיום היא רשמה: "תודה לד"ר מתן ענתבי, שהיה עם יד על הדופק (תרתי משמע) וד"ר אריאל גימפל שהיה שם בכל רגע שנזקקתי לו, וזה לא היה כזה פשוט. ובסוף, תודה לשתי מיילדות קסומות שבשעות האחרונות עברו את הכל יחד איתי, (ובלי אפידורל ) רינה דולב וחני רות".
בפוסט שהעלתה בזמנו לעוקביה באינסטגרם, ציינה מעיין: "עתידות: בקרוב גפן יהפוך לאח גדול", ובכך יצרה ציפייה רבה בקרב אוהביהם. גפן, שנולד בדצמבר 2022, שודרג לתפקיד חשוב במעמד משפחתו, מה שמהווה שינוי משמעותי עבור כולם.
 
רק לפני שבועיים עוד הייתה עסוקה בעימות בשידור חי עם איש העסקים רמי לוי שעלה לראיון בחדשות 12 בנוגע לסוגיית הדבקת המחירים על המוצרים על רקע הרצון שלו להשתמש בצגים דיגיטליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה