ויראלי

מיכל אנסקי חושפת משבר כלכלי: "אין לנו גב, שנה קשה"

שופטת מאסטר שף דיברה על השפעת המלחמה על מצבה הכלכלי: "באופן חד-משמעי לא כבעבר. חתמתי עכשיו על דוחות, אין לתאר את הפערים. אנחנו בכלכלת מלחמה, זו הייתה השנה הכי קשה שעברה על ישראל".
מערכת ice | 
מיכל ושרי אנסקי (צילום דניאל אסולין / סטודיו 4040)
מדברת על הכל. מיכל אנסקי, חזרה לשפוט בעונה החדשה של "מאסטר שף" בקשת 12, אחרי תקופת היעדרות, כאשר שלושת השופטים שהיו עמה במשך שנים - חיים כהן, אייל שני וישראל אהרוני, עזבו את התוכנית ובמקומם הצטרפו לרותי ברודו שנשארה , אנסקי, אבי ביטון ויובן בן נריה.
אבל רגע אחרי פתיחת העונה, אנסקי ערכה ראיון מיוחד לקראת חג סוכות ב'מאקו", שם דיברה על הקושי הכלכלי שהתלווה למלחמת חרבות ברזל כל הדרך לחזרה שלה אל המסך של קשת 12 אחרי שנה של היעדרות.

היא דיברה על השפעת המלחמה על מצבה הכלכלי: "באופן חד-משמעי לא כבעבר. חתמתי עכשיו על דוחות, אין לתאר את הפערים. אנחנו בכלכלת מלחמה, זו הייתה השנה הכי קשה שעברה על ישראל".
על המחיר הכלכלי היא סיפר: ""אני מרגישה שהכל יהיה בסדר ככל שנהיה בעשייה. אין לנו גב, ההורים שלי ושל אייל לא עשירים, אנחנו מפרנסים את עצמנו ודואגים לעצמנו, וכמו כולם במדינה הזאת מתקשים בעת האחרונה. אבל אנחנו ממש עם הפנים קדימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה