ויראלי

אביב גפן מביך במהלך טיסה לפולין: "יצא הכי דביל שיש"

מה קורה כשמלחין מת, דייל פולני ומוזיקאי ישראלי נפגשים ביחד על מטוס? לא, זו לא התחלה של בדיחה חדשה, זה הרגע המשעשע שמתאר דילן גפן, בנו של אביב גפן, את הבלבול שאחז במוזיקאי בזמן שניגש לספר לדייל זר מי הוא ואת מי הוא אוהב 

מערכת ice | 
אביב גפן (צילום פלאש 90/ משה שי)
דילן גפן, בנו של אביב גפן, חלק השבוע בפודקאסט "מעניין לי את הסבתא" של All•in עם סבתו נורית גפן, תקרית מביכה שקרתה לאביו בפולין בעודם יורדים ממטוס בוורשה. "שדה התעופה קרוי על שם שופן ואבא מאוד מאוד אוהב את שופן והשמיע לי כל הזמן שופן", תיאר דילן.
"בנחיתה היינו בחברת תעופה פולנית והם ניגנו כזו מנגינת ירידה מהמטוס בפסנתר. אז אבא ניגש לדייל ואמר באנגלית: 'אני מאוד מאוד אוהב את שופן, אני מוזיקאי ישראלי, אני מאוד מעריך אותו, המון ממה שאני עושה זה מבוסס עליו והוא נורא השפיע עליי'".
דילן המשיך ותיאר איך הפתיח הבומבסטי הזה של גפן האב נענה בתגובה מצננת מצד הדייל: "הוא אמר: זה לא שופן, זו מוזיקה מהסרט 'למצוא את נברלנד', שזה סרט בכיכובו של ג'וני דפ מ-2004".  
לדברי דילן, זה הרגע בו לא יכל לשלוט בצחוק שלו: "אני שם נקרעתי כי כאילו הוא יצא הכי דביל שיש מול דייל פולני וזה היה הדבר הכי מצחיק שהיה, וואו, זה היה רגע מדהים".
נורית גפן, שניסתה להבין מדוע אביב טעה בזיהוי המלחין אחרי שהוא מאזין לו שנים, שמעה את ההסבר הבא מדילן: "הוא היה כ"כ בטוח שאם יהיה פסנתר בנחיתה בשדה תעופה שופן, בחברה פולנית, שזה כבר יהיה שופן", גיחך הבן על אביו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה