ויראלי

מלכת היופי נחשפה בטעות למסר מאיים נגדה: "בא לי לתת לה כאפה"

מלכת היופי לשעבר ואושיית הרשת, לירן כוהנר, קיבלה תגובה פוגענית ומפתיעה לסטורי שהעלתה באינסטגרם. התגובה, שלא הייתה אמורה להיות גלויה לעיניה, גרמה לה להגיב בחריפות: "אם בחרת לשלשל מהפה, לפחות תדאגי שזה יגיע ליעד הנכון"

מערכת ice | 
לירן כוהנר מגיבה לעוקבת באינסטגרם (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של לירן כוהנר liranko@)
לירן כוהנר, שילדה את בתה השלישית אֶמי ליאה לפני כחודשיים, חולקת עם 295 אלף העוקבות שלה באינסטגרם את חיי היומיום כאימא לשלוש בנות קטנטנות. היום (ראשון), העלתה הדוגמנית סטורי בו היא משתפת כיצד היא מרדימה את בתה התינוקת בעגלה, למרות שהבטיחה לעצמה שלא תעשה זאת.
זמן קצר אח"כ, זכתה כוכבת הרשת לתגובה פוגענית על הסטורי התמים מעוקבת בשם חגית, שכתבה על כוהנר "בא לי לתת לה כאפה".
התגובה, מתברר, לא הייתה מיועדת לעיניי כוהנר אלא למכרה של חגית, וגרמה למלכת היופי לשעבר להבהיר לעוקבת למי שלחה את התגובה האלימה: "חגית בובי, מטוס נייר זה לחברה. טקסט זה אליי. חזרנו על זה מספיק פעמים מאמא", מסרה כוהנר.
 

מתוך חשבון האינסטגרם של לירן כוהנר liranko@

מתוך חשבון האינסטגרם של לירן כוהנר liranko@
מלכת היופי העלתה סטורי נוסף בו כתבה: "צחוק בצד רגע. איזה באסה זה שיש עדיין נשים שבוחרות ככה להתנסח ככה לנשים אחרות. זה כזה של פעם בעיניי להיות רעה. אין לך משהו טוב להגיד? מישהו לא נעים לך באנרגיה? חבל על האנרגיה שלך שמתבזבזת בכלל על זה. כמה רוע יש בעולם כרגע, למה להוסיף?", נזפה כוהנר וסיכמה: "ואם בחרת לשלשל מהפה, לפחות תדאגי שזה יגיע ליעד הנכון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה