ויראלי

ישראל קטורזה נזכר בכאב: "בחיים לא אשכח את זה, כמו נצח בגיהנום"

משפחות החטופים יצאו בפרויקט חדש ומטלטל שנקרא "שנה באוקטובר", סדרה שנוצרה לציון אירועי שנה ל-7 באוקטובר. בפרק הראשון, הקומיקאי ישראל קטורזה מדבר בכאב על התחושות הקשות בסרטון מצמרר במיוחד: "אני לא יכול להבין בכלל איך מישהו יכול לספור כל כך הרבה דקות בלי לדעת איפה הילדים שלו נמצאים". צפו
מערכת ice | 
ישראל קטורזה (צילום יח"צ)
משפחות החטופים יצאו בפרויקט חדש ומטלטל שנקרא "שנה באוקטובר", במרכזו עומדת סדרה שנוצרה לציון אירועי שנה ל-7 באוקטובר וחטיפתם של מאות ילדים, נשים וגברים לעזה. 101 מהם עדיין שם. בכל סרטון יוצג מונולוג אישי ומעורר מחשבה לציון שנה של אובדן, געגוע, מאבק וגבורה.
הפרויקט נפתח עם סרטון של הקומיקאי ישראל קטורזה, שמאז ה-7 באוקטובר נרתם למען משפחות החטופים והפך לחבר של ממש של חלק מהן, כאשר הוא משתתף בדרך קבע בעצרת החטופים בכיכר החטופים שבתל אביב.
בסרטון מספר ישראל קטורזה: "בכל פעם שאומרים 'השבעה באוקטובר' אני חושב על השבעה ילדים שלי. פעם ביורודיסני הלך לי לאיבוד ילד לחמש דקות. בחיים אני לא אשכח את חמש הדקות האלה. זה הרגיש נצח בגיהנום. כמה תסריטים רצו לי בראש".
 
עוד אמר קטורזה: "עכשיו קחו ותכפילו את זה בשנה. זה לא חמש דקות, זה חצי מיליון דקות. אני לא יכול להבין בכלל איך מישהו יכול לספור כל כך הרבה דקות בלי לדעת איפה הילדים שלו נמצאים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה