ויראלי

הזמרת האהובה בווידוי מפתיע: "עברתי תקופות אפלות, זו שארית חיי"

בילי אייליש בת ה-22 סיפרה: "במשך זמן רב חייתי את זה כאילו שזה היה זמני, 'אני מופיעה בינתיים וזה קצת לא נעים ויהי מה, זה ייגמר' - והאמת היא שזו שארית חיי. לא הבנתי שאני יכולה להפוך את סיבוב ההופעות למהנה. פשוט הייתי מאוד בודדה במשך שנים רבות ואני לא מעוניינת בזה יותר. אני רוצה ליהנות מההופעה כמו גם מהימים שלי"
מערכת ice | 
בילי אייליש (צילום shutterstock)
בילי אייליש, אחת הזמרות הלוהטות והחשובות בעולם, שכבר קטפה בקריירה שלה פרס אוסקר וגראמי, חושפת "תקופות ממש אפלות במהלך סיבובי הופעות" שעברה בקריירה שלה, בריאיון חדש למגזין "ווג" שפורסם ביום שלישי האחרון.
אייליש בת ה-22 סיפרה: "במשך זמן רב חייתי את זה כאילו שזה היה זמני, 'אני מופיעה בינתיים וזה קצת לא נעים ויהי מה, זה ייגמר' - והאמת היא שזו שארית חיי. לא הבנתי שאני יכולה להפוך את סיבוב ההופעות למהנה. פשוט הייתי מאוד בודדה במשך שנים רבות ואני לא מעוניינת בזה יותר. אני רוצה ליהנות מההופעה כמו גם מהימים שלי"

היא סיפרה על השינוי שהיא עושה בימים אלה "זה כל כך נחמד שאין לחץ, 'האם זה הולך להיות הסינגל הבא?' לא, אנחנו פשוט כאן, בדיוק ברגע הזה". אחיה פיניאס בן ה-27 על אחותו הקטנה: "היו שנים רבות שבהן הרגשתי שלעולם לא אפספס הופעה, כי בילי הייתה בת 16 או 17 והייתה לי באמת הרגשה שאני צריך להיות שם כל דקה, והאמת היא שבמהלך השנים האחרונות היא באמת הפכה למבוגרת".
בילי אייליש הוסיפה: "יש לי נטייה להיות יותר מדי כנה ופתוחה לגבי החיים שלי - וזה רודף אותי". סיבוב ההופעות, שיצא לדרך בחודש שעבר יסתיים רק ביולי 2025 בדבלין שבאירלנד, כשתעלה על הבמות 81 פעמים בדרך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה