ויראלי

מגישת חדשות 12 והחבר המיליארדר מבלים: איפה נתפסו בראש השנה?

אלמז מנגיסטו לא הסתירה את הקשר שלה עם ברנדון קורף פעם נוספת, ואף הדגישה את תרומתו לארגון הערב המרגש. היא ציינה: "את הערב המרגש הזה יזם ברנדון קורף, אדם עם לב ענק ואהבה אינסופית למדינה ולחיילים שלנו. אנחנו גאים בכם ומצדיעים לכם גם בחג, אתם אף פעם לא לבד"
מערכת ice | 
אלמז מנגיסטו (צילום מסך קשת 12)
בעוד שרוב מגישי החדשות בחרו לציין את ראש השנה בחיק משפחותיהם, אלמז מנגיסטו, מגישת חדשות 12, בחרה דרך ייחודית ומרגשת לפתוח את השנה החדשה. מנגיסטו, שלאחרונה נקשרה רומנטית למיליונר היהודי ברנדון קורף, הפתיעה כאשר בילתה את ערב החג לצד קורף וקבוצת חיילים בודדים שהגיעו לישראל לשרת בצה"ל.
האירוע המיוחד, שיזם קורף, האקס המוכר של יעל שלביה, הביא יחד חיילים מרחבי העולם שבחרו להתגייס לצה"ל בתקופה מאתגרת זו. מנגיסטו שיתפה תמונה מהערב ברשתות החברתיות, מדגישה את חשיבות התמיכה בחיילים אלה ואת הערכתה למסירותם. היא כתבה: "בתוך כל הכאב, אי הוודאות והחדשות הקשות, יש נקודות אור שמאירות את הלב והן החיילים והחיילות המדהימים שלנו. הייתה לי הזכות הגדולה לציין את ראש השנה עם חיילים בודדים מכל קצוות העולם, שהגיעו לכאן בשנה כה סוערת כדי להגן עלינו ועל המדינה שלנו".

מנגיסטו לא הסתירה את הקשר שלה עם קורף, ואף הדגישה את תרומתו לארגון הערב המרגש. היא ציינה: "את הערב המרגש הזה יזם ברנדון קורף, אדם עם לב ענק ואהבה אינסופית למדינה ולחיילים שלנו. אנחנו גאים בכם ומצדיעים לכם גם בחג, אתם אף פעם לא לבד". דבריה אלה לא רק מחזקים את השמועות על הקשר הרומנטי ביניהם, אלא גם מדגישים את המחויבות המשותפת שלהם לתמיכה בחיילי צה"ל ובמדינת ישראל.
אירוע זה מדגיש את הכוח של סולידריות ותמיכה בזמנים מאתגרים, ומראה כיצד אישי ציבור יכולים להשתמש במעמדם כדי להאיר סוגיות חשובות ולתמוך באלה שמקריבים למען המדינה. בעוד שהשמועות על הרומן בין מנגיסטו לקורף ממשיכות לרחף, ברור כי השניים חולקים ערכים משותפים של נתינה ואהבת המדינה, המתבטאים במעשים ולא רק במילים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה