ויראלי

יעל בר זוהר חושפת בדמעות: "אין לי מילים, אלוהים די!"

בר זוהר פתחה וכתבה: "בוקר טוב, חושבת על אירועי אתמול ולא מאמינה שזו המציאות שלנו. פשוט מטורף. מדינה שלמה מחבקת את הילדים שלה במקלטים....מאות טילים מיורטים - איזה צבא מדהים, אמן שכל המחול הטירוף הזה יבוא לעשות סדר חדש במזרח התיכון ושיעשו סוף לרוע הזה"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום yaelbarzohar@, צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של יעל בר זוהר)
לאחר שהשחקנית, יעל בר זוהר, פרסמה תמונה של בני משפחתה משחקים שש בש וכתבה ל-404 אלף עוקביה: "משנים אווירה אחרי הבומים הלא הגיוניים ששמענו מהממ"ד. הפגת מתח...",  היא שיתפה בתחושות שלה אחרי הלילה הקשה.
בר זוהר פתחה וכתבה: "בוקר טוב, חושבת על אירועי אתמול ולא מאמינה שזו המציאות שלנו. פשוט מטורף. מדינה שלמה מחבקת את הילדים שלה במקלטים....מאות טילים מיורטים - איזה צבא מדהים".

היא המשיכה וכתבה: "ותודה לאל שיש לניו שיכולנו להגן על עצמנו וליירט אותם, ותודה לאל שברגעי האמת ארה"ב נמצאת שם עבורנו. אמן שכל המחול הטירוף הזה יבוא לעשות סדר חדש במזרח התיכון ושיעשו סוף לרוע הזה".
היא גם העלתה תמונה של בעלה גיא זוארץ מניחה תפילין וכתבה: "אמן ואמן" והוסיפה בסטורי נוסף: "לגבי הפיגוע המזעזע אתמול ביפו אין לי מילים. המילים קטנות והמוח מסרב להאמין. הלב נשרף, אלוהים די! תעשה שכל הגיהנום והמוות של חפים וטהורים ייפסק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה