ויראלי

קיבלה אי פרטי במתנה: "בעלי רוצה שארגיש בטוחה לרדת לים"

אושיית הרשת סודי אל נאדאק, שנשואה לג'מאל אל נאדאק, איש עסקים מאיחוד האמירויות, חשפה כי הוא קנה לה אי פרטי משלה: "מה שאנחנו יכולים לומר בינתיים זה שהוא עלה 66 מיליון דולר והוא נמצא באסיה". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
אי פרטי (צילום צילום מסך מתוך טיקטוק @soudiofarabia)
אושיית הרשת סודי אל נאדאק, במקור מבריטניה אך כיום מתגוררת עם בעלה המיליונר באיחוד האמירויות, שברה את הרשת אחרי שהעלתה סרטון לחשבון הטיקטוק שלה, בו היא חשפה כי בעלה,  ג'מאל אל נאדאק, איש עסקים מאיחוד האמירויות, קנה עבורה אי פרטי מטורף.
בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות, חשפה שלב אחר שלב את הטיסה אל האי יחד עם בעלה, הנחיתה במקום, הסיור שהשניים עורכים באי המהמם והריק מאנשים ועוד. בגוף הסרטון היא כתבה: "כשבעלך המיליונר קונה לך אי פרטי", כאשר בגוף הסרטון הוסיפה: "אי פרטי הוא ההשקעה הכי טובה עד עכשיו. אתם באים".
בסרטון עצמו בו היא מראה את האי המהמם, בו חוף ים לבן, מים תכולים, עצי קוקוסים, סלעים וצמחייה פראית. בראיון שהעניקה לאתר ה-Hindustan Times היא סיפרה: "זה משהו שבעלי תכנן כבר הרבה מאוד זמן. הוא רוצה שאני ארגיש בטוחה כשאני יורדת לחוף".
 
@soudiofarabia Buying a private island has been his best investment yet ✨ are you coming? #travel #millionaire #couple #island ♬ original sound - Soudi🇬🇧 & Jamal🇦🇪

וכמה עלה אותו אי? ובכן, את הפרט הזה היא לא התביישה לחשוף, אך כן שמרה בסוד היכן ממוקם האי: "מטעמי פרטיות, אנחנו לא אומרים איפה האי נמצא. כל מה שאנחנו יכולים לומר בינתיים זה שהוא עלה 66 מיליון דולר והוא נמצא באסיה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה