ויראלי

יעל בר זוהר חוגגת יום מאושר: "איזל בשורות מהממות קיבלנו"

יעל בר זוהר השתתפה בשמחה על חיסול  נסראללה והעלתה סטורי כשבפתח דבריה כתבה בר זוהר: "שבוע טוב, איזו בשורות מהממות קיבלנו השבת. בשעה טובה צה"ל חיסל את נסראללה, אין לתאר את צרחות השמחה וההתרגשות שהייתה. אני יודעת שאנחנו במצב ביטחוני רגיש, אבל אני יודעת שעכשיו כולם דרוכים וערוכים לכל תרחיש"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום yaelbarzohar@, צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של יעל בר זוהר)
מדינת ישראל לא ידעה שמחה כמו זו שהייתה בסוף השבוע האחרון, כבר הרבה מאוד זמן, לפחות מאז החלה מלחמת חרבות ברזל. החיסול הממוקד, היצירתי והמרשים של מנהיג החיזבאללה חסן נסראללה, הביא לפתיחת החגיגות החל מחופי הים, דרך הפאבים ועד לכל בית בישראל.
גם יעל בר זוהר השתתפה בשמחה והעלתה סטורי כשבפתח דבריה כתבה בר זוהר: "שבוע טוב, איזו בשורות מהממות קיבלנו השבת. בשעה טובה צה"ל חיסל את נסראללה, אין לתאר את צרחות השמחה וההתרגשות שהייתה. אני יודעת שאנחנו במצב ביטחוני רגיש, אבל אני יודעת שעכשיו כולם דרוכים וערוכים לכל תרחיש".

לסיום דבריה היא הוסיפה את תפילתה הקטנה לעתיד: "בעזרת השם הגיע הזמן שהאור יגבר על החושך, הטוב יעבור את הרע, ושנתחיל לשמוע רק בשורות טובות למדינה האהובה שלנו".
רק ביום חמישי האחרון, בתאריך העברי בו נולד עילי ברעם ז"ל, אחיינו של בעלה גיא זו־ארץ, בר זוהר שיתפה בכאב: "הימים האחרונים היו קשים במיוחד. במיוחד אתמול (התאריך העברי של עילי) הציף לנו שוב את כל הכאב. לא הפסקתי לבכות והייתי מותשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה