ויראלי

הישראלית שהיממה את סיימון קוואל בשת"פ עם כוכבת הטיקטוק הבינלאומית

רוני שגיא כבשה את הקהל האמריקאי ואותנו כשזכתה במקום השני בתוכנית הריאליטי הנצפית בארצות הברית. היא גם כובשת את הרשתות החברתיות והפעם עם כוכבת הטיקטוק תומכת ישראל
מערכת ice |  2
רוני שגיא והכלב רית'ם (צילום מתוך "אמריקה גוט טאלנט" באדיבות סלקום TV)
רוני שגיא הפכה לגאווה ישראלית כשהתמודדה בתוכנית הכישרונות הנצפית בארצות הברית, כשריגשה את הקהל עם הקשר המיוחד שיש לה עם הכלב שלה - וזכתה במקום השני.
היא מככבת גם ברשתות החברתיות, ואחד מהסרטונים הפופולריים שלה לאחרונה הוא הקליפ שעשתה בשיתוף פעולה עם כוכבת הטיקטוק היהודייה מונטנה טאקר, שמבקרת בימים אלו בישראל. בסרטון מציגה מונטנה טאקר את רוני שגיא והכלב רית'ם ואמרה ש"היא לא מאמינה שכלב יכול לעשות את זה", בזמן שהוא רוקד יחד עם שתיהן.
 

רוני שגיא והכלב רית'ם נתנו הופעות מצוינות לאורך כל תוכנית הכישרונות המצליחה בעולם ועוררו התרגשות רבה והתלהבות בקרב הצופים וגם בקרב השופטים: סיימון קאוול, האווי מנדל, היידי קלום וסופיה ורגרה. על הביצוע האחרון אמר השופט סיימון קאוול - "שלמות".
שגיא שיתפה כי חוותה תהליך מטורף במהלך התוכנית ואמרה כי דאגה להעלות מודעות לחטופים בכל הזדמנות שרק ניתנה לה: "לא זכינו בפרס הגדול, אבל זכינו בחוויה שתיזכר לנצח, ובאינספור הזדמנויות לעבוד קשה כדי להגיע הכי רחוק שאפשר. הייתי ישראלית גאה והפגנתי את הישראליות שלי. כולם ידעו מאיפה אני. ניסינו כל הזמן לשלב אלמנטים צהובים בהופעות כי למרות שאסור פוליטיקה - בעיניי זה לא פוליטי זה אנושי. גם במסיבות עיתונאים גם בראיונות, בכל הזדמנות שניתנה, דאגתי לחזור על זה שאני ישראלית וגאה במקום שממנו אני מגיעה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שלמות (ל"ת)
    אוהבת ישראל 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מעלפת את והכלב שלך! (ל"ת)
    יעל 09/2024/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור