ויראלי

הספארי ברגעים מורטי עצבים: "קשיי נשימה חמורים, לא הייתה שורדת"

בזכות תושיה של הצוות וילדי בית הספר, הובהלה הקיפודה "דובי" לבית החולים לחיות בר שבספארי שם מצאו שהיא סובלת מקשיי נשימה חמורים ואם הייתה נשארת היכן שמצאו אותה, סביר שלא הייתה שורדת. לאחר טיפול ממושך שכלל גם אשפוז באינקובטור מחומם עם חמצן, הקיפודה התאוששה: "ריגשתם אותנו מאוד, אתם אלופים"
מערכת ice | 
צוות הספארי ברמת גן (צילום תומר נויברג פלאש 90)
חייה של הקיפודה "דובי" ניצלו בזכות עירונתם של ילדי כיתה א'3 בבית הספר בן גוריון בגבעתיים, שיחד עם איה המחנכת ומאיה הסייעת הצילו אותה ממוות מיידי, לאחר טיפול מסור של בית החולים לחיות בר בספארי.
איך הכול התחיל? סייעת בית הספר, מאיה, מצאה אתמול (שלישי) קיפוד בפצוע בחניית בית הספר. על פי הספר, היא אספה את הקיפוד בעזרת מגבת לתוך קופסא מוגנת והביאה אותה לכיתה כדי שימתין בנחת עד שהגיעה ההסעה שלו לבית החולים לחיות בר. בכיתה הילדים החליטו לקרוא לקיפוד "דובי".
לאחר זמן קצר כש-"דובי" הגיע לבית החולים זוהר המטפלת גילתה שהוא בכלל נקבה צעירה של קיפוד מצוי שסבלה מקשיי נשימה חמורים וגם מגרב (סקביאס) קל. מצבה לא היה טוב ונראה שהיא נמצאה בדיוק בזמן שהרי אם הייתה נשארת כך בחניה סביר שלא הייתה שורדת. 

הקיפודה "דובי". באדיבות הספארי
בספארי מעדכנים כי לקיפודה שלום, היא קיבלה טיפול תומך ואושפזה באינקובטור מחומם עם חמצן. לאחר כמה שעות היא התאוששה ואכלה ארוחה דשנה.
במהלך השעות מורטות העצבים, איה ומאיה הגדילו לעשות ובמקום השיעור המתכונן השתיים הקרינו לילדים פרק העוסק בטיפול בקיפודים מתוך הסדרה "להציל את חיות הבר" שצולמה בבית החולים לחיות בר. הצוות החינוכי פיתח עם התלמידים שיח על הדברים החשובים באמת: עזרה הדדית, חברות, חמלה ושמירה על הטבע והסביבה. הילדים גם שלחו מכתב וציורים שהגיעו יחד עם הקיפודה לטיפול.

 באדיבות הספארי.
בספארי מסרו: "רצינו לנצל את ההזדמנות להודות לאיה, מאיה ולכל תלמידי הכיתה בשמנו ובשם ״דובי״ הקיפודה. ריגשתם אותנו מאוד, תודה שיש אתכם אתם אלופים! אם מצאתם חיית בר פצועה התקשרו למוקד של רשות הטבע והגנים 3639* כדי לקבל הנחיות להמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה