ויראלי

מגישת רשת 13 חושפת בעקבות המצב: ההורים מהצפון הגיעו לתל אביב

המגישה בערוץ 13 משתפת את העוקבים כי ההורים שלה, שגרים בנהריה, נמצאים כעת בתל אביב: "מרגישה שיש על כולנו מעמסה נפשית, עם מה שקורה בצפון ובכלל"
מערכת ice | 
בניין רשת 13 (צילום מערכת אייס)
מגישת רשת 13 ירדן הראל משתפת כי בצל המצב הביטחוני הוריה עברו להתגורר אצלה בדירה התל אביבית למשך מספר ימים.
בסטורי שהעלתה ירדן הראל לחשבון האינסטגרם שלה היום (שלישי) חשפה כי אביה תכנן להישאר באזור המרכז למשך מספר ימים לעזור לה במעבר הדירה שלה וכך יצא שזה התרחש במקביל לבלגן שמתרחש בצפון הארץ: "אין עליכם שאתם שואלים ומתעניינים לגבי ההורים שלי בנהריה - יצא במקרה שהם במרכז לכמה ימים (אבוש גם עוזר לי עם המעבר דירה). מרגישה שיש על כולנו מעמסה נפשית, עם מה שקורה בצפון ובכלל. זה הולך איתנו בכל דבר גם בפעולות היומיומיות הכי פשוטות. מורכבות...".

(מתוך חשבון האינסטגרם של ירדן הראל)
כזכור, בתחילת החודש הודיעה הראל על המעבר לדירה החדשה שלה עם ילדיה. הראל כתבה בפוסט: "חיכיתי לרגע הזה שנים, חלמתי עליו כל כך הרבה, עבדתי בשבילו והתמדתי בכל הכח ואיכשהו יצא שהוא מתגשם בתוך תקופה מטלטלת שאנחנו נמצאים בה, ויותר מתמיד נותן לי יציבות בתוך חוסר הודאות. התחלה חדשה לי ולאהובים שלי, מעריכה את הכל ומקווה שנמלא את הבית בהמון רגעים יפים וזכרונות מתוקים (וגם קצת בלאגן כי בכל זאת מדובר בנו).מאחלת לעצמי שהבית הזה יהיה הקרקע והבסיס שלנו והלוואי שכולם יחזרו כבר לבית שלהם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה