ויראלי

אימה בשידור חי: כוכבת הרשת הישראלית הותקפה באלימות ע"י בן זוגה

כוכבת הרשת הישראלית יובל אטנה, העלתה סרטון לייב באינסטגרם שלה, כשלפתע חפץ נזרק לפיה והיא חוותה אלימות מבן זוגה. בהמשך, העלתה מספר סטורים קשים מאוד בהם כתבה בין היתר: "אונס קבוצתי של חברים שלו, חניקות, זריקת נר זכוכית, חרטו עליי בישבן, עברתי טראומה ענקית". צפו בתיעוד הקשה
מערכת ice | 
אלימות נגד נשים (צילום Freepik)
כוכבת הרשת הישראלית יובל אטנה, שמוכרת ברשתות החברתיות בכינוי יובלית, העלתה בסוף השבוע האחרון שידור לייב לחשבון האינסטגרם שלו, כאשר במהלכו היא הותקפה באלימות קשה על ידי בן זוגה.
יובל ערכה לייב באינסטגרם, שלפתע במהלכו חפץ נשלח אל פניה והיא חוותה מכה קשה מאוד. לאחר שנפגעה היא כתבה: "מי שהיה בלייב וצילם את האלימות כלפיי בבקשה לשלוח לי, הכל יהיה בסדר. מי היה מאמין שבן זוג קרוב ירביץ לך?".
בהמשך, העלתה סטורי נוסף לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא כתבה: "תודה רבה על כל האהבה שלכם, הנושא יועבר הלאה שארגיש בטוחה יותר. אני כל כך עצובה לראות את כל הבנות שעברו את אותו הדבר, השבוע אני אעלה את המקרה המלא".
בהמשך, הוסיפה תיאורים קשים מאוד: "אונס קבוצתי של חברים שלו, חניקות, זריקת נר זכוכית, חרטו עליי בישבן, עברתי טראומה ענקית. אשמח לטיפים לחרדה כי אני עם התקפים בלי סוף ולא מצליחה לנשום כראוי".
אתמול (ראשון) יובלית העלתה סטורי נוסף לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא כתבה: "אני מנסה כל הזמן לעשות סרטון על מה שהיה ואני מבינה כמה שזה טרי שאני לא מצליחה להחזיק 30 שניות בלי לצרוח מבכי. בנות שעברו את זה איך? מתי זה עובר? מתי הנפש חוזרת? מתי אהיה יובל ולא זומבי? נמאס לי כבר לבכות, אני לא רגילה להיות מסכנה שבוכה כל הזמן. אני הכי חזקה בעולם, אבל מה שעברה, אמא איך בכלל מסבירים את זה?".
 
@yuval_atanw4 זרק עליי נר זכוכית לפנים וכריות . #yuvalit #foryou ♬ Very Sad - Enchan
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה