ויראלי

מגישת חדשות 13 חושפת: כך בחרתי לחגוג יום הולדת

לוסי אהריש חגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה ושיתפה את העוקבים בדרך המיוחדת שבחרה לציין את המאורע: "יש 101 חטופים ש'ציינו' יום הולדת בשבי"
מערכת ice | 
לוסי אהריש (צילום מסך רשת 13)
מגישת חדשות 13 לוסי אהריש חגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה, הלילה (שני) היא שיתפה את העוקבים כי בחרה בדרך מיוחדת לציין את האירוע המרגש.
אהריש חשפה כי נסעה לראיין קרובות משפחה של התצפיתנית נעמה לוי שנחטפה, ועדיין נמצאת בשבי החמאס. בסטורי שפרסמה כתבה אהריש: "בבוקר יום ההולדת שלי נסעתי לפגוש את הנשים בחייה של נעמה לוי התצפיתנית החטופה... בחרתי לפתוח את יום ההולדת שלי בראיון הזה כדי להזכיר לעצמי, שבזמן שלי יש את הזכות לחגוג יום הולדת עם האהובים עליי, ישנם עוד 101 חטופים ש'ציינו' יום הולדת בשבי, והמשימה שלנו היא שהם יחזרו הביתה לחיק  משפחותיהם... המתים לקבורה והחיים לחגוג את החיים עם בני ובנות המשפחה שלהן. תודה לבנות המשפחה המדהימה הזאת על הזכות להיות אתכן בבוקר הזה, ולהיזכר במה שחשוב באמת".

(מתוך חשבון האינסטגרם של לוסי אהריש)
כזכור, לכבוד יום הולדתה של מגישת חדשות 13 כתב בעלה צחי הלוי ברכה לכבודה באינסטגרם שלו: "מזל טוב אהובה יפה שלי, את השמש, הים החמצן והאדמה שלי, וכמו שז׳וז׳י אומר, אנחנו אוהבים אותך עד השמים, הכוכבים, הירח ,וכל היקום כולו", אהריש הגיבה על כך במילים חמות: "אתם החיים שלי האוויר שלי לנשימה . אהוב שלי אני אוהבת אותך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה