ויראלי

כוכב ארץ נהדרת נאלץ להשאר בבית: "בוטל בשל המצב"

אוראל צברי שיתף: "לצערי האירוע שהייתי אמור להופיע בו היום באיזור הכנרת בוטל מן הסתם בשל המצב. תושבי הצפון אני מתפלל שהמצב הזה יסתיים במהרה והוא תחילתו של שינוי במצב הבלתי נסבל שאתם חווים כבר כמעט שנה. שמרו על עצמכם ושנדע בשורות טובות אמן"
מערכת ice | 
גל מלכה ואוראל צברי (צילום טל חמדי)
רק לפני כמה ימים לאחר ימים קשים בהם ניסה להציל את כלבו "במבי", אוראל צברי, כוכב ארץ נהדרת ו"שנות ה-90", הודיע במבי הלך לעולמו ונקבר במושב "עם נוף לשקיעות", אבל הימים הלא פשוטים המשיכו עם ההסלמה בצפון והמלחמה שהולכת ומעמיקה.
צברי שיתף: "לצערי האירוע שהייתי אמור להופיע בו היום באיזור הכנרת בוטל מן הסתם בשל המצב. תושבי הצפון אני מתפלל שהמצב הזה יסתיים במהרה והוא תחילתו של שינוי במצב הבלתי נסבל שאתם חווים כבר כמעט שנה. שמרו על עצמכם ושנדע בשורות טובות אמן".

כזכור, רק בשבוע שעבר בפוסט כואב הספיד צברי את חברו על ארבע: "במבי יא במבי, איזה כלב גבר היית לנו! בראש ובראשונה תמיד תהיה הכלב האחרון של סבתא רוזה ז״ל… כמה אהבת אותה והיא אותך! אני וסיון ״קיבלנו״ אותך עם המעבר שלנו לבית, ולאט לאט התמסרת אלינו ואנחנו אליך, עד שבשנתיים האחרונות ממש ישנת אצלנו כל לילה, חיכית שנחזור ורצת איתנו לבית".
צברי המשיך והודה לבמבי: "תודה על רגעים של צחוק ואושר, היית ליטרלי הכלב הכי נוח בעולם! תמיד חביב על כולם (חוץ משליחים, היה לך סלידה לאנשים עם קסדות), נעים ומתוק, הוצאת את עצמך לטיולים, נכנסת ויצאת מהבית לבד, התכסית בשמיכות לבד, ואפילו ידעת להגן על סיון, תודה במבי. באמת היית כולך לב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה