ויראלי

אופירה אסייג חוששת: "שניה לפני שהטילים מגיעים גם לכאן"

בסטורי שהעלתה המגישה כתבה: "שיפוצים ולימודים בקטנה. שניה לפני שהטילים מגיעים גם לכאן, נו ברור שיגיעו", לאחר מכן היא שיתפה ידיעה על הירי הבלתי פוסק על הצפון וכתבה באכזבה: "אלוהים!!!!!! מה יהיה?"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
רק לפני כשבועיים, התגרשה מגישת קשת 12 אופירה אסייג רשמית מבעלה גילי מנקין. מאז כהרגלה היא מעדכנת את 1.4 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם שלה בכל מה שקורה איתה, והיום (ראשון) העלתה סטורי שמראה שהיא כבר מתקדמת הלאה ועושה צעד ראשון לבדה בבית המשותף של השניים בו היא גרה עם ילדיהם, אלא שהמלחמה מפריעה בדרך.
בסטורי שהעלתה היא כתבה: "שיפוצים ולימודים בקטנה. שניה לפני שהטילים מגיעים גם לכאן, נו ברור שיגיעו", לאחר מכן היא שיתפה ידיעה על הירי הבלתי פוסק על הצפון וכתבה באכזבה: "אלוהים!!!!!! מה יהיה?"

כזכור, השיפוצים החלו בבית כפי שהיא כבר הבטיחה לא מכבר והשברים של הקירות שנשברו לטובת המהלך כבר פונו לפח: "שיפוצים זה החיים", היא כתבה והוסיפה: "התחלתיי....צרחות".
רק בשבוע שעבר אסייג פרסמה תמונה של שתי ידיה לאחר שעברה טיפול לק ג'ל בציפורניים, עד כאן הכל שגרתי. אבל על התמונה הוסיפה את הכותרת "הכל בעשר אצבעות מותק", עם אימוג'י קורץ. מי שמתמצא בחייה של אסייג יכול היה לפרש זאת כרמיזה ביקורתית לגילי מנקין, שהיה בעבר הבוס שלה כשהכירו באתר one, ואמירה שהיא תלויה רק בעצמה והגיעה למה שהגיעה רק בזכות עצמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה