ויראלי

תגלית מטורפת: יצאה לטייל במדבר - ומצאה אבן חן ענקית בשווי מרשים

מטורף: אושיית הרשת האוסטרלית קריסטי מק'מולן ושותפה פטריק, יצאו לטיול במדבר באוסטרליה, שם הם מצאו אבן חן ענקית במשקל 4 ק"ג בצבע סגול ששוויה על פי הערכות הוא 9,000 שקל
מערכת ice | 
אבן החן שנמצאה בטיול (צילום אינסטגרם/ wildling_heart)
מטורף: אושיית הרשת האוסטרלית קריסטי מק'מולן ושותפה פטריק, יצאו לטיול במדבר באוסטרליה, זאת כחלק מהתחביב שלהם, במסגרתו הם יוצאים לחפש מחצבים יקרי ערך בטבע, אך גם הם לא האמינו לתגלית שמצאו.
במהלך החיפוש שערכו במדבר, השניים חפרו באדמה באזור בו גילו גביש אחלמה, מינרל בעל גבישים גדולים ממשפחת הקוורץ, המשמש גם כאבן חן בצבע סגול. שם, למרבה תדהמתם הם מצאו גביש עצום של אבן חן בשווי אסטרונומי. 
בסרטון שעלה לרשתות החברתיות, אושיית הרשת והשותף שלה הציגו את התגלית המדהימה והיו פעורי פה בעצמם. קריסטי מק'מולן סיפרה כי משקלו של הגביש שהם מצאו במכרה הוא לא פחות מ-4 קילוגרם. בהמשך, חשפה כי השווי של אותה אבן חן מטורפת שמצאה הוא כ-3,500 דולר אוסטרלי, ששווים בערך סכום של 9,000 שקל. צפו בתיעוד של המציאה המטורפת:
 
קריסטי סיפרה: "פט ואני עבדנו יחד באזור שידוע שיש בו אחלמה היום כשהיפהפייה הגדולה הזו החליטה לחשוף את עצמה. זה ללא ספק הדבר הגדול ביותר שחשפנו במכרה האחלמה הזה בזמן שאנחנו כאן". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה