ויראלי

אופירה אסייג בצעד ראשון אחרי הגירושים: מה יקרה לבית המשותף?

השיפוצים החלו בבית של מגישת קשת 12 כפי שהיא כבר הבטיחה לא מכבר והשברים של הקירות שנשברו לטובת המהלך כבר פונו לפח: "שיפוצים זה החיים", היא כתבה והוסיפה: "התחלתיי....צרחות".
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום אינסטגרם/ ofiraasayag)
רק ביום שני שעבר, בדיוק לפני שבוע, התגרשה מגישת קשת 12 אופירה אסייג רשמית מבעלה גילי מנקין. מאז כהרגלה היא מעדכנת את 1.4 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם שלה בכל מה שקורה איתה, והיום (שלישי) העלתה סטורי שמראה שהיא כבר מתקדמת הלאה ועושה צעד ראשון לבדה בבית המשותף של השניים בו היא גרה עם ילדיהם.
השיפוצים החלו בבית כפי שהיא כבר הבטיחה לא מכבר והשברים של הקירות שנשברו לטובת המהלך כבר פונו לפח: "שיפוצים זה החיים", היא כתבה והוסיפה: "התחלתיי....צרחות".
רק אמש אסייג פרסמה תמונה של שתי ידיה לאחר שעברה טיפול לק ג'ל בציפורניים, עד כאן הכל שגרתי. אבל על התמונה הוסיפה את הכותרת "הכל בעשר אצבעות מותק", עם אימוג'י קורץ. מי שמתמצא בחייה של אסייג יכול היה לפרש זאת כרמיזה ביקורתית לגילי מנקין, שהיה בעבר הבוס שלה כשהכירו באתר one, ואמירה שהיא תלויה רק בעצמה והגיעה למה שהגיעה רק בזכות עצמה.

צילום מסך מאינסטגרם ofiraasayag
בחודש שעבר, כאשר אסייג פרסמה באופן רשמי על הפרידה ממנקין, העלתה סטורי עם תמונה שלה יחד עם איש העסקים והבעלים של אתר הספורט ONE, בו חשפה כי הם מתגרשים. בסטורי כתבה תחילה אסייג: "אני וגילי מתגרשים", והוסיפה לב שבור.
עוד כתבה אז אסייג: "יש לנו שלושה ילדים טובים ומתוקים והם כל החיים שלנו, ונישאר טובים למענם. למען הילדים שלנו אבקש פרטיות". לסיום, כתבה: "זהו, זה נגמר מזמן וזה לא סוד. מתגרשים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא נשכח את שנאתך ליהודים.
    אברם 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אישית מקווה שתויים מפלה ולא תצליחי.
    סגור
  • 1.
    אופירע אסייג
    שרונית 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירע אסייג הרסת את המשפחה נבלה .מסכנים הילדים .יגדלו ויעיפו אותך
    סגור