ויראלי

אל על ונועה קירל משתפים פעולה: "בשביל המדינה שלנו"

כוכבת הענק נועה קירל פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה בה היא מודיעה כי חברת התעופה אל על החליטה לפרגן לחיילים והיא מחלקת להם 50 כרטיסים זוגיים להופעה שלה
מערכת ice | 
נועה קירל ומטוס אל על (צילום דוברות אל-על, יוטיוב/ Noa Kirel)
הכוכבת שרבים מגדירים אותה כגדולה בישראל ומי שהביאה הרבה כבוד כאשר ייצגה את המדינה בתחרות האירוויזיון, נועה קירל, פרסמה לפני זמן קצר (שני) סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בה היא פונה לחיילי הסדיר והמילואים ומבשרת להם על שיתוף פעולה מרגש ביוזמתה של חברת אל על.
החברה החליטה לפרגן לחיילים והיא תשלח 50 מהם עם בני או בנות זוגם להופעה של הכוכבת הישראלית הגדולה. במהלך זה מצטרפת חברת אל על לרבות אחרות שיזמו מתחילת המלחמה שלל דרכים להביע את התודה הענקית המגיעה לחיילים.

בחשבון האינסטגרם של אל על נכתב: "חיילי הסדיר והמילואים! רוצים לזכות בזוג כרטיסים במתנה להופעה של נועה קירל? כחלק מהרצון שלנו להעניק בחזרה למי שתורמים למדינה ומגנים עלינו, אנחנו נעניק 50 כרטיסי כניסה זוגיים, ללוחמים ולוחמות בסדיר ובמילואים שעשו מעל ל- 30 ימי מילואים".
עוד הוסיפו בפוסט שפרסמו בחברת אל על: "על מנת לזכות עקבו אחרינו ובנוסף, כתבו לנו בתגובות איזה שיר של נועה קירל הכי ישראלי בעינכם, ולמה? 50 התשובות המקוריות ביותר יזכו בזוג כרטיסים להופעה שתיערך בפארק הירקון בתל אביב בתאריך ה-26.09. הפעילות תסתיים ביום חמישי ה-19.09 בשעה 14:00. בכפוף לתקנון הפעילות הנמצא בלינק בביו. אנחנו מצדיעים לכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה