ויראלי

מגיש חדשות 12 הכריז בהתרגשות על התחלה חדשה: "כיף גדול"

עופר חדד הודיע שהוא יוצא לדרך חדשה בפלטפורמה המוכרת והפתיע את הגולשים שרק עכשיו החליט להצטרף: "לקח לי איזה אלף שנה"
מערכת ice | 
עופר חדד (צילום קשת 12)
עופר חדד, מגיש חדשות 12, הכריז בסוף השבוע האחרון כי הוא מצטרף למגמה ההולכת ומתגברת של אנשי תקשורת שפותחים חשבון טיקטוק.
בסרטון ההצטרפות שלו אמר חדד: "לקח לי איזה אלף שנה להצטרף לפלטפורמה הזאת שהייתה אני מודה קצת זרה לי אבל פתחנו את השבוע העמוד וכיף גדול כבר שרבים מכם התחילו לעקוב ונקווה שמי שעוד לא יצטרף. ננסה להביא כאן את הדברים הכי מעניינים גם את הפרשנויות קם קטעים נבחרים מתוך השידורים בטלוויזיה ברדיו, גם תכנים שנביא רק פה והאמת שאני מאוד אשמח שתכתבו לי מה מעניין אתכם תשתפו פה אפשר גם בתגובות לסרטון הזה, אפשר גם בהודעות".
 
@ofer.hadad2 התחלה חדשה בטיקטוק!✨ #עופרחדד #חדשות12 #n12 #פוליטיקה #פוליטיקהישראלית ♬ צליל מקורי - עופר חדד - Ofer Hadad

רק לאחרונה, עופר חדד, מגיש "מהדורת היום" של חדשות 12, הצליח לרגש את עוקביו ברשת החברתית "אינטסגרם". כתב ההתנחלויות ומגיש חדשות 12 פרסם סטורי ברשת החברתית, אשר בו הוצגה ההתכתבות שנערכה בינו לבין אשתו, הודי צ'ייט, בוואטסאפ.
אשתו של חדד, אשר הייתה מודאגת מאוד מהשלכות הביטחוניות שעלולות להתקיים בעקבות חיסול איסמאעיל הנייה בטהרן, שאלה את מגיש "מהדורת היום" של חדשות 12 אם תהיה תגובה מאיראן.
בעקבות כך, ענה לה עופר חדד בסרקסטיות: "שנייה, אתקשר לנשיא איראן. מעדכן". לצד הסטורי שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם", כתב עופר חדד לעוקביו: "אני חולה על אשתי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה