ויראלי

הבן של אביב גפן: "ידעתי שההורים יתגרשו, לא הייתה ביניהם אהבה"

דילן גפן, בנם המשותף של אביב גפן ושני פרידן, הודה: "שנים היה ברור לי שההורים שלי יתגרשו. הם לא באמת התנהלו כמו זוג"
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום צילום יחצ - דן דיזיין סנטר)
דילן גפן, בנם המשותף של אביב גפן ושני פרידן, הולך בדרכו של אביו כשהוא עולה על הבמות בישראל. בנוסף על כך, מגיש דילן פודקאסט משותף ביחד עם סבתא שלו, נורית גפן, בו הם לא מתביישים לדבר על כל הבעיות במשפחה.
היום (שישי) ערך גפן ראיון ב"מאקו", בו דיבר על מספר נושאים, בהם על הגירושים של ההורים, שני פרידן ואביב גפן, שם הוא הודה כי: "שנים היה ברור לי שההורים שלי יתגרשו. הם לא באמת התנהלו כמו זוג, הם חיו באותו בית וגידלו אותנו, אבל לא הייתה ביניהם אהבה".
כזכור, רק לאחרונה דילן וסבתו נורית דיברו בפודקאסט המשותף שלהם, ושוב הפתיעו אחרי שהפעם, חשפה הסבתא את העובדה שהיא ויהונתן גפן ז"ל, בעלה המנוח, בגדו אחד בשנייה לא פעם. הנכד בן ה-16 הגיב בצורה מעט נבוכה לדברים כך זה נשמע.
תחילה נורית גפן אמרה: "יהונתן נאף וגם אני", הנכד אמר לה: "כל התקופה הזאת הייתה נאיפה אחת גדולה". סבתו המשיכה: "זה סקס, סמים ורוקנרול, זה באמת נכון, לא עשינו עניין מנאיפות, להזדיין עם מישהו במסיבה, יש מסיבה נהדרת, אתה על סמים ושתייה ויש מוזיקה נהדרת, אז אתה מזדיין באמבטיה או בבית שימוש , אני מספרת לך מה היה".
בנו של אביו גפן השיב לסבתו: "אבל זה לייף סטייל ריקני מאוד, ללכת מסיבה להשתכר, להסתמם, להיות עם אנשים זרים,  זה ריקנות זה לא להסתפק בחיים של עצמך, זה הכל בלוף אחד גדול". היא ענתה: "אתה חושב שהחיים שלי היו בלוף אחד גדול?".
דילן: "בתקופה הזאת של כולכם כן, היום החיים שלך הרבה יותר עשירים ממה שהיו אז. אנשים שמסתממים ומטשטשים את החיים שלהם, גם סקס עם זרים זה טשטוש של החיים שלך. זה טשטוש כי אתה לא מסתפק במה שיש לך בבית. זה אי סיפוק אחד גדול בחיים שלך".
לאחר שדילן גפן אמר לה שזו הייתה תקופה ריקנית, נורית גפן השיבה: "זו הייתה התקופה עמד לידי בחור חתיך עם ריח טוב ודיברנו והיה מעניין, היינו עושים סקס והוא היה הולך הביתה ואני הולכת הביתה, הייתי צעירה, בת 22".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה