ויראלי

נועה קירל מתחזקת? חוגגת את האירוסין עם מוזיקה חסידית

נועה קירל ממשיכה לחגוג את הבשורה על החתונה שהולכת וקרבה: אחרי חגיגה עם בן הזוג, החברים ובני המשפחה - כעת היא חוגגת עם הרקדנים של פארק הירקון, שעשו לה הפתעה
מערכת ice | 
נועה קירל בבית האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
נועה קירל לא עוצרת לרגע ובין צילומים ל"האח הגדול" להכנות לחתונה העתידית עם בן זוגה דניאל פרץ, היא ממשיכה בחזרות לקראת מופע הענק של בפארק הירקון.
את ההודעה על האירוסין המרגשים היא חגגה בקרב המשפחה, וגם בקרב החברים וכעת היא עושה זאת שוב עם הרקדנים של ההופעה בפארק. מסתבר שהם אלו שהפתיעו אותה עם עוגה חגיגית, עליה כתבו לכבוד המאורע: "נועה ודניאל, מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה" כשברקע התנגנה מוזיקה חסידית.
 

המוזיקה גרמה לכל הרקדנים באולם החזרות להצטרף בשאגות שמחה ולרקוד ביחד עם נועה, שזרמה לחלוטין עם כל הסיטואציה והמוזיקה. קירל העלתה את ההפתעה לסטורי שלה אמש (חמישי) וכתבה: "גם בשיא העומס והעייפות, מזל שיש לי את הרקדנים הכי טובים בעולם!!! שתמיד מרימים ועושים שמח. אוהבת".

(מתוך חשבון האינסטגרם של נועה קירל)
למרות הספקנות הרווחת לאחר פרסום הצעת הנישואין המרגשת, מקורבים לקירל טוענים כי האירוסין היו אותנטיים לחלוטין. מצד סוכניה של קירל, נטען כי הם לא היו מודעים כלל להצעת הנישואים לפני שהתרחשה, והתבשרו על כך רק לאחר האירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה