ויראלי

כוכב ארץ נהדרת חושף בכאב: "כנראה פריצת דיסק, לא ישן כל הלילה"

צברי העלה  תמונה שלו עם כלבו האהוב וכתב: "אוף, מאתמול אני איתו בווטרינרים, היום בנוירולוג כלבים. יש לו כנראה פריצת דיסק, הוא לא ישן כל הלילה, הוא כאוב ממש, מסרב כמעט לאכול, ואז גם קשה לתת לו משככי כאבים"
מערכת ice |  2
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
אחרי שאביו של אוראל צבריכוכב ארץ נהדרת בקשת 12 וכן "שנות ה-90" ברשת 13, עבר חוויה לא פשוטה בשבוע שעבר כאשר נכנס לחדר הניתוח ועבר ניתוח לב כשבנו ביקש את התפילות של עוקביו, כעת הוא מתמודד עם מחלה לא פשוטה של כלבו האהוב.
צברי העלה  תמונה שלו עם כלבו האהוב וכתב: "אוף, מאתמול אני איתו בווטרינרים, היום בנוירולוג כלבים. יש לו כנראה פריצת דיסק, הוא לא ישן כל הלילה, הוא כאוב ממש, מסרב כמעט לאכול, ואז גם קשה לתת לו משככי כאבים".

עוד הוא הוסיף עם אימוג'י של עצב: "ההמלצה היא מנוחה לגמרי, ממש שהוא יהיה בכלוב ולא יזוז איזה חודש כדי שיחלים ואין לי לב לראות אותו ככה". הוא לא סיפר האם הוא בסופו של דבר יבצע את הניתוח עבור כלבו.
כזכור, צברי כתב בזמנו: "צברי כתב: "אלף אלפי הבדלות, כשאבא שלי עבר ניתוח מסובך של כמה שעות, נטרפתי מדאגה, מחרדה שיקרה משהו. ואז דמיינתי מה עוברות עוד רגע שנה משפחות שלמות של חטופים שחוות סבל נוראי, זה לא אנושי, והממשלה חייבת לדאוג לכל האזרחים שלה, להתעלות לגודל השעה, גם אם זה אומר שהיא תתפרק, גם אם יהיו מחירים פוליטיים, קודם כל ולפני הכל העם. אל תפקירו אותנו בבקשה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפתרון המומלץ מתיחות לעמוד השדרה www.gavback.co.il (ל"ת)
    כירופרקט 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כנראה האנרגיות גועל של ארץ נעדרת (ל"ת)
    א.ש.ל 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור