ויראלי

כוכבת "המפקדת" ילדה את בתה הבכורה - זה השם המפתיע שבחרה

השחקנית האהובה גל מלכה, בישרה על לידת בתה הבכורה עם פוסט מרגש במיוחד שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו גם חשפה את שמה המפתיע: "שמך הקדוש נושא עמו משמעות עמוקה.  את מביאה עמך ברכה והשראה. אני מתרגשת להכיר אותך"
מערכת ice | 
גל מלכה יולדת (צילום אינסטגרם @galmalka)
השחקנית האהובה גל מלכה, כוכבת הסדרה "המפקדת" שחזרה השבוע לעונה שלישית, ילדה היום (שני) את בתה הבכורה לאוויר העולם, ברגעים מרגשים במיוחד שלה ושל בעלה - בן רובין.
מלכה בת ה-30, העלתה פוסט מרגש במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה את שמה של בתה הבכורה - רות. בנוסף על כך, מלכה הוסיפה תמונה מרגשת מאוד מחדר הלידה, רגע אחרי שילדה, בה היא מחזיקה את התינוקת שלה כשהיא בוכה מהתרגשות, ובעלה בן עומד מעל שתיהן ומחייך.
בפוסט עצמו כתבה תחילה השחקנית גל מלכה: "אל אשר תלכי אלך, ובאשר תליני אלין; עמך עמי, ואלקיך אלקי". מלכה המשיכה: "ברוכה הבאה לעולם רוּת שלי. שמך הקדוש נושא עמו משמעות עמוקה - של נאמנות, אהבה ומחויבות רוחנית. כמו רוּת המואביה, את מביאה עמך ברכה והשראה".
 
‎עוד כתבה מלכה בפוסט המרגש שהעלתה: "אני מתרגשת להכיר אותך ולראות איך תפרחי ותגדלי, מחוברת לשורשים המשפחתיים והרוחניים שלך. יְהִי רָצוֹן שתמצאי את דרכך בעולם מתוך אמונה, חמלה וחיבור לאלוקים. אבא ואמא אוהבים אותך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה